Βρετανική κυριαρχία στην F1

2' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο περιπετειώδης αγώνας της Αυστρίας είχε ό,τι ονειρεύεται ένας λάτρης της Φόρμουλα 1. Ενταση, εναλλαγές στην πρωτοπορία της κούρσας, εγκαταλείψεις και άγχος μέχρι την τελευταία στροφή του Γκραν Πρι.

Λούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ πήγαιναν «χέρι-χέρι» μέχρι τον τελευταίο γύρο. Η προσπάθεια του Χάμιλτον να ξεπεράσει τον ομόσταβλό του οδήγησε σε σύγκρουση, η οποία όμως ευνόησε τον Βρετανό οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση στο πιο κρίσιμο χρονικό σημείο, πανηγυρίζοντας τη νίκη και ταυτόχρονα τη μείωση της διαφοράς από την πρώτη θέση της κατάταξης. Ο Ρόσμπεργκ έμεινε τελικώς εκτός βάθρου τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, δίνοντας νέο μεγάλο ενδιαφέρον στον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου στην Αγγλία.

Το τρακάρισμα των δύο πιλότων της Μερσέντες εξόργισε τον διευθυντή της ομάδας, Τότο Βολφ. Ο κ. Βολφ δεν θέλησε να δημοσιοποιήσει τις σκέψεις του για το περιστατικό στην Αυστρία, τόνισε όμως πως «έχω δική μου άποψη».

Συμπλήρωσε επίσης: «Εχω βαρεθεί να το αναλύω. Μετά τη Βαρκελώνη είχαμε πιστέψει ότι διδάχθηκαν από τα λάθη τους. Δεν θέλω πλέον καμία επαφή μεταξύ των οδηγών μου στην πίστα. Μία σύγκρουση μεταξύ δύο συναδέλφων της ίδιας ομάδας είναι “Νο-Go” (απαράδεκτη) σε κάθε τιμ». Στο ερώτημα, αν θα υπάρξουν εντολές από πλευράς ομάδας προς τους δύο οδηγούς της, ο Βολφ απάντησε: «ΝΑΙ, με κεφαλαία γράμματα».

Ο Χάμιλτον, ενώ ξεκίνησε από την Pole Position και φαινόταν να ελέγχει την κούρσα όντας πρώτος, οδηγήθηκε σε Pit Stop και βγαίνοντας από αυτό ήταν στην τέταρτη θέση, αλλάζοντας κατά πολύ τις ισορροπίες του αγώνα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Φεράρι είδε για άλλη μια φορά το μονοθέσιό του να τον εγκαταλείπει, καθώς σε μια ευθεία του αυστριακού Γκραν Πρι το λάστιχό του σκίστηκε και αναγκάστηκε να σταματήσει τον αγώνα. Με τη νίκη του στην Αυστρία, ο Χάμιλτον συνετέλεσε τα μέγιστα στη βρετανική πρωτοκαθεδρία της Φόρμουλα 1. Οι πιλότοι από το Ηνωμένο Βασίλειο που έχουν αντικρίσει πρώτοι την καρό σημαία είναι 19 και η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στην Αυστρία ήταν η υπ’ αριθμόν 250 από καταβολής Φόρμουλα 1 και οι Βρετανοί είναι με διαφορά πρώτοι. Ακολουθεί η Γερμανία με 164 νίκες και 7 πιλότους και η Βραζιλία είναι τρίτη με 101 και 6 πιλότους.

Στη μέχρι τώρα κατάταξη, ο Νίκο Ρόσμπεργκ προπορεύεται στη βαθμολογία με 153 βαθμούς, δεύτερος είναι ο Χάμιλτον με 142 και τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Κίμι Ραϊκόνεν με 96.

Η πίστα του Σίλβερστοουν όπου διεξάγεται το Γκραν Πρι αυτού του Σαββατοκύριακου είναι η πιο ιστορική στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1. Εχοντας διεξαχθεί 70 φορές, είναι αναμφίβολα ο απόλυτος συνοδοιπόρος στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 52 γύροι των 5.891 μέτρων, μάλιστα, προμηνύουν μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα κούρσα.

Περσινός νικητής ήταν ο Λιούις Χάμιλτον που παίζει και φέτος «εντός έδρας». Δεύτερος ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ και τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Μεγαλύτερο ερώτημα του αγώνα, το πώς θα καταφέρει να διαχειριστεί το άγχος του ο Ρόσμπεργκ. Πολλοί υποστηρίζουν πως ο Γερμανός οδηγεί εντελώς διαφορετικά υπό το καθεστώς της πίεσης για διάκριση και επηρεάζεται αρκετά από το άγχος της πρωτιάς.

Ο Χάμιλτον βγάζει μεγαλύτερη εμπειρία στην οδήγησή του και στα κρίσιμα σημεία εμφανίζεται πιο αποτελεσματικός. Με το πρωτάθλημα έτοιμο να μπει στο δεύτερο μισό του (η πίστα του Σίλβερστοουν είναι η 10η σε σύνολο 21 αγώνων), κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή