Δοκιμασία στη Μόντσα, που μάχεται να μείνει «ζωντανή»

Δοκιμασία στη Μόντσα, που μάχεται να μείνει «ζωντανή»

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Χωρίς σταματημό και με το πόδι «πατημένο» στο γκάζι, η Φόρμουλα 1 συνεχίζει δυναμικά και «ιταλικά» λίγες μέρες μετά το Γκραν Πρι του Σπα που βρήκε πανηγυρικό νικητή τον Νίκο Ρόσμπεργκ, στον πρώτο αγώνα μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος.

Σημαντικότερο γεγονός του προηγούμενου αγωνιστικού τριημέρου, ωστόσο, ήταν η σφοδρή σύγκρουση του μονοθεσίου του Μάγκνουσεν. Η τεχνολογία σε αυτές τις περιπτώσεις και η κυνική ρεαλιστικότητά της σταματούν κυριολεκτικά την ανάσα, καθώς οποιοσδήποτε άνθρωπος κι αν δει τη σύγκρουση του οδηγού, σοκάρεται.

Στο αγωνιστικό σκέλος του Σπα, η νίκη του Ρόσμπεργκ επισκιάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την απίστευτη κούρσα του Λούις Χάμιλτον, που, αν και ξεκίνησε 20ός, κατόρθωσε να ανέβει στο βάθρο κατακτώντας την τρίτη θέση, που είναι σημαντικότατη στη μάχη των δύο οδηγών για κατάκτηση του τίτλου. Η διαφορά μειώθηκε στους 9 βαθμούς με πρώτο ακόμη τον Χάμιλτον, αλλά ο Βρετανός πρωταθλητής γνωρίζει πως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα για τον ίδιο.

Στη Μόντσα, στην ιστορικότερη και παλαιότερη πίστα του Πρωταθλήματος, το άρωμα της Φόρμουλα 1 είναι πιο ισχυρό από οπουδήποτε αλλού. Ολοι οι μεγάλοι οδηγοί έχουν αγωνιστεί έστω και μία φορά σε αυτή την πίστα, έχοντας γράψει μερικές από τις πιο «χρυσές» αλλά και πιο «μαύρες» στιγμές του αθλήματος. Αν τα δέντρα που βρίσκονται περιμετρικά της φημισμένης πίστας μπορούσαν να μιλήσουν, τότε σίγουρα θα αποκάλυπταν μερικά από τα πιο καλά κρυμμένα μυστικά της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Και μόνο η σκέψη που υπήρξε για αφαίρεση αυτού του γκραν πρι από το καλεντάρι της Φόρμουλα 1, έκανε ένα δάκρυ να κυλήσει από τα μάτια οποιουδήποτε αγαπά το δημοφιλές σπορ. Ο Μπέρνι Εκλστόουν σκεφτόταν για χρηματικούς λόγους να το αποσύρει, αντικαθιστώντας το με κάτι πιο προσοδοφόρο. Η καλύτερη απάντηση, σε αυτή τη σκέψη του Εκλστόουν, ήρθε από τον εν ενεργεία οδηγό της Φόρμουλα 1 Σεμπάστιαν Φέτελ, που τόνισε πέρυσι, με αφορμή αυτή τη σκέψη, ότι είναι σαν να μας «ξεριζώνεις την καρδιά».

Οι πληροφορίες έλεγαν πως η πίστα της Μόντσα ήταν «αδύνατον» να φύγει από το Καλεντάρι της Φόρμουλα 1 και τυπικές λεπτομέρειες απέμεναν για την οριστικοποίηση της συμφωνίας της Μόντσα με τη FIA για τη διατήρησή της στο πρόγραμμα του κορυφαίου πρωταθλήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο.

Στη φετινή βαθμολογία, προπορεύεται ο Λούις Χάμιλτον με 232 βαθμούς ακολουθούμενος από τον Νίκο Ρόσμπεργκ που έχει 223 και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με 151. Στους κατασκευαστές, η Μερσέντες είναι πρώτη με 455 βαθμούς και σε τρεις αγωνιστικές μπορεί να κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα.

Στην πίστα της Μόντσα η Φεράρι έχει μοιραία –δεδομένου ότι αγωνίζεται εντός έδρας – τη μερίδα του λέοντος στις νίκες, έχοντας αντικρίσει σε 19 περιπτώσεις πρώτη την καρό σημαία. Πολυνίκης, ο Μίκαελ Σουμάχερ με 5 νίκες. Οι οδηγοί θα διανύσουν στον αγώνα 306,720 χιλιόμετρα, διασπασμένα σε 53 γύρους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή