Η Σουζούκα προ(σ)καλεί τον τίτλο

Η Σουζούκα προ(σ)καλεί τον τίτλο

2' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην Ιαπωνία και το Γκραν Πρι της Σουζούκα χτυπά η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτό το Σαββατοκύριακο, μία εβδομάδα μετά τον επεισοδιακό, γεμάτο ένταση και ανατροπές αγώνα της Μαλαισίας, που βρήκε τη Ρεντ Μπουλ να κάνει το «1-2» για πρώτη φορά ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ, αν και άτυχος στον προηγούμενο αγώνα με μικρή συμμετοχή στο τρακάρισμα της πρώτης στροφής και το τετ α κε που τον άφησε τελευταίο από πολύ νωρίς, κατάφερε να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση, τερματίζοντας τελικώς στην τρίτη θέση πίσω από τους Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν.

Μεγάλος άτυχος, βεβαία, ο Λούις Χάμιλτον, που 15 γύρους πριν από τον τερματισμό και ενώ προπορευόταν με άνεση στον αγώνα, είδε τον κινητήρα του να πιάνει φωτιά αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει.

Η τρίτη θέση του Ρόσμπεργκ, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Χάμιλτον, αύξησε τη διαφορά μεταξύ των ομόσταβλων οδηγών στους 23 βαθμούς (288 για τον Ρόσμπεργκ και 265 για τον Χάμιλτον) μόλις 5 αγώνες πριν από το τέλος της σεζόν. Το φινάλε της αγωνιστικής περιόδου αναμένεται με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον και αφορά σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που θα διαχειριστεί τον τίτλο του φαβορί ο Νίκο Ρόσμπεργκ. «Ακόμη έχω πίστη και ελπίδα για τον τίτλο», δήλωσε μετά τη Μαλαισία ο Λούις Χάμιλτον, εκφράζοντας την ταυτόχρονη στήριξη και εμπιστοσύνη του στους μηχανικούς της Μερσέντες. Ο Ρόσμπεργκ νιώθει στον απόλυτο βαθμό έτοιμος να πάρει αυτό το πρωτάθλημα. Η διαφορά των 23 βαθμών μπορεί να σημαίνει πάρα πολλά, αλλά μπορεί να μην σημαίνει και τίποτε.

Στην πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία αναμένεται κοσμοσυρροή, καθώς οι κερκίδες χωρούν 155 χιλιάδες ανθρώπους που θα παρακολουθήσουν από κοντά το ιαπωνικό Γκραν Πρι, ιδίως σε ένα τόσο κρίσιμο σημείο της χρονιάς. Η πίστα είναι ιδιοκτησίας της Χόντα και άνοιξε το 1962.

Για τους φίλους της Φόρμουλα 1, η Σουζούκα αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς πίστες, καθώς ο σχεδιασμός της δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς για πολλές προσπεράσεις. Το πρώτο Γκραν Πρι για τη Φόρμουλα 1 πραγματοποιήθηκε το 1987 και οι οδηγοί θα διανύσουν 307.471 χιλιόμετρα σε 53 γύρους των 5.807 χιλιομέτρων.

Οπως και σε πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις, έτσι και στη φετινή σεζόν η Σουζούκα αποτελεί έναν ιδιαίτερα σημαντικό σταθμό στην κούρσα του πρωταθλήματος. Βεβαίως, όπως και σε άλλα αθλήματα, οι αναμνήσεις μιας πίστας και ο τρόπος που τίθενται αντιμέτωποι οι οδηγοί θυμίζουν τις κούρσες παλαιότερων αθλητών. Η φημισμένη κόντρα των Προστ και Σένα, για παράδειγμα, αναβιώνει σε μία από τις στροφές της Σουζούκα, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της πίστας, όπως και μία από τις μικρές στροφές προς το τέλος του γύρου, στην οποία οι οδηγοί μπαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χιλιομέτρων την ώρα. Αναζητώντας κανείς ένα βίντεο στο Ιντερνετ με κάμερα τοποθετημένη σε ένα μονοθέσιο ανακαλύπτει την απαιτητικότητα της διαδρομής και τη δεδομένη ικανότητα των οδηγών που αναδεικνύεται και σε αυτόν τον αγώνα.

Η Σουζούκα μπήκε με άσχημο τρόπο στην επικαιρότητα προ 2,5 ετών με το δυστύχημα του Ζιλ Μπιανκί. Στις 5 Οκτωβρίου 2014, στο ιαπωνικό Γκραν Πρι, ο Μπιανκί έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και συγκρούστηκε με τη Σάουμπερ του Αντριαν Σούτιλ. Αρχικά νοσηλεύθηκε σε νοσοκομείο στην Ιαπωνία, μετά διεκομίσθη στην Γαλλία, όπου έμεινε σε κώμα μέχρι τον θάνατό του, τον Ιούλιο του 2015, βυθίζοντας σε θλίψη όλη την κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Λόγω της διαφοράς της ώρας, το Γκραν Πρι ξεκινάει νωρίς το πρωί της Κυριακής και όχι το μεσημέρι, όπως γίνεται στους περισσότερους αγώνες της χρονιάς.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή