Λεπτές ισορροπίες στην Καταλωνία για τη Φόρμουλα 1

Λεπτές ισορροπίες στην Καταλωνία για τη Φόρμουλα 1

2' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η έναρξη του δημοφιλέστερου κομματιού της σεζόν στη Φόρμουλα 1, αυτού στη δυτική Ευρώπη (σε μια σεζόν που δεν υπάρχει ούτε Ιμολα ούτε Γερμανία), είναι αύριο στο σιρκουί της Καταλωνίας, με το παγκόσμιο πρωτάθλημα των κατασκευαστών σε σπάνια ισορροπία, αφού η Μερσέντες έχει 136 βαθμούς και η Φεράρι 135.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Φεράρι του προηγείται με 86 βαθμούς στην κατάταξη των οδηγών, αλλά οι δύο οδηγοί της Μερσέντες που ακολουθούν, ο Λιούις Χάμιλτον (73 βαθμοί) και ο Βάλτερι Μπότας (63) νιώθουν ανετότεροι στη Βαρκελώνη.

Ηδη, από χθες φάνηκε ότι οι Μερσέντες, έχοντας ενσωματώσει έναν αριθμό βελτιωτικών κινήσεων στα μονοθέσια, είναι έτοιμες να κυριαρχήσουν αύριο με βάση την εμφάνιση στα δοκιμαστικά της Παρασκευής, την ώρα που ο κινητήρας Χόντα του Φερνάντο Αλόνσο έδωσε στους μηχανικούς της Μακλάρεν πλούσια τροφή για σκέψη, παραδίδοντας το πνεύμα με το «καλημέρα» στις πρωινές δοκιμές. «Λυπάμαι για τους φιλάθλους» είπε ο Αλόνσο, που ταλαιπωρείται ενώπιον των συμπατριωτών του χάνοντας τα πρωινά δοκιμαστικά και τερματίζοντας τελευταίος στα μεσημεριανά.

Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Φέτελ με το κιβώτιο, ενώ γενικά δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με το αυτοκίνητό του: «Δεν ένιωθα πάντα ότι ήμουν εγώ ο καπετάνιος. Μερικές φορές κάποιος άλλος πιλοτάριζε το πλοίο μου και ελπίζω αύριο [σ.σ.: στα σημερινά προκριματικά] όποιος και αν ήταν αυτός, να εξαφανιστεί!».

Ετσι, Χάμιλτον και Μπότας ήταν με διαφορά μπροστά και στις δύο δοκιμαστικές χρονομετρήσεις, πρωί και μεσημέρι, με τρίτο τον Κίμι Ράικονεν και τέταρτο τον ομόσταβλό του στη Φεράρι, Φέτελ. Οι ειδικοί αναμένουν και τη βελτίωση της Ρεντ Μπουλ, που επίσης προέβη σε κάποιες τροποποιήσεις στα μονοθέσιά της. «Περιμένουμε να δούμε τι θα φέρουν οι βελτιώσεις, ελπίζω να βρεθούμε λίγο πιο κοντά στις δύο κορυφαίες ομάδες» είπε ο ανερχόμενος πιλότος της Ρεντ Μπουλ, Μαξ Φερστάπεν, ο περυσινός νικητής.

Ο δε Μπότας «γλυκάθηκε» από την πρώτη νίκη του στο Σότσι στις 30 Απριλίου, δηλώνοντας «τώρα θέλω νίκη ξανά και ξανά». Οπως μάλιστα λέει γι’ αυτόν ο βετεράνος των σιρκουί, Φελίπε Μάσα, καλό είναι ο Φινλανδός να συνεχίσει να καταγράφει νίκες ώστε να αποτινάξει από πάνω του τον ρόλο του συμπληρωματικού στον Χάμιλτον οδηγού.

Οι οδηγοί της Χάας, Σεμπαστιάν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν είχαν στη διάθεσή τους ένα μόνο μονοθέσιο με βελτιωμένο πάτωμα, ενώ το άλλο ήταν όπως πριν. Πώς θα επέλεγε η ομάδα ποιος από τους δύο θα έπαιρνε το «καλό» αυτοκίνητο; Επελέγη τελικά η λύση του… νομίσματος. Στο κορώνα-γράμματα νικητής βγήκε ο Μάγκνουσεν, που τα πήγε καλύτερα από τον ομόσταβλό του στις χθεσινές πρωινές δοκιμές, τερματίζοντας έβδομος με τον Γκροζάν όγδοο.

Το σιρκουί έξω από τη Βαρκελώνη, που παραδοσιακά ευνοεί τα αουτσάιντερ, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον και από τη διοργανώτρια του πρωταθλήματος, καθώς αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για τις αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί από την αρχή της σεζόν, με τα πιο φαρδιά ελαστικά και τις αλλαγές στην αεροδυναμική του μονοθεσίου. Απομένει λοιπόν να φανεί εάν όντως οι χρόνοι κάθε γύρου θα είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα ταχύτεροι όπως είχε υπολογιστεί ότι θα συμβεί φέτος.

Τέλος, θραύση έχουν κάνει στην Ισπανία τα… νέα παπούτσια του Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ. Ο έτερος Ισπανός πιλότος, γιος του μεγάλου πρωταθλητή των αγώνων ράλι, θα φορέσει στην αυριανή κούρσα τα νέα υπερελαφριά παπούτσια που ζυγίζουν το καθένα μόλις 80 γραμμάρια. Ετσι, μετά το κατά 100 γραμμάρια ελαφρύτερο κράνος που λανσαρίστηκε φέτος, οι οδηγοί μπορούν να προσβλέπουν σε ολοένα και μικρότερο βάρος πάνω τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή