ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Χίτσκοκ σε άσπρο – μαύρο σαν παλιό καλό κρασί

Καλοκαίρι στα θερινά σινεμά δίχως Χίτσκοκ δεν γίνεται. Μόνον που η επανέκδοση του ασπρόμαυρου φιλμ «O δολοφόνος έρχεται κάθε βράδυ», η οποία διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος του ενδιαφέροντος της νέας κινηματογραφικής εβδομάδας, δεν είναι από τις χαρακτηριστικές του χιτσκοκικού σασπένς. H ταινία ανήκει στην αμερικανική περίοδο του Χίτσκοκ, αλλά γυρίστηκε στο Λονδίνο το 1950, με τη Μάρλεν Ντίτριχ ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της.

Η εβδομάδα συμπληρώνεται από τέσσερις πρεμιέρες που δεν κομίζουν κάτι το ιδιαίτερα ενδιαφέρον στους κινηματογράφους. O Τζέιμς Φόλεϊ υπογράφει το φιλόδοξο, πλην όμως φλύαρο, θρίλερ «Ακρως εμπιστευτικό». H άγνωστη νεαρή Αμερικανίδα Λίζα Τσολοντένκο επισκέπτεται την κοσμοπολίτικη γειτονιά του Laurel Canyoστις «Μικρές απιστίες» και ο επίσης άγνωστος Καναδός βιντεοκλιπάς Κριστιάν Νταγκί ανακαλύπτει Σέρβους εγκληματίες στις χιονισμένες αυστριακές Αλπεις. Τέλος, η Γκουίνεθ Πάλτροου πετάει ως αεροσυνοδός προς το αμερικανικό όνειρο στο Αρλεκιν του Μπρούνο Μπαρέτο «Θέα από ψηλά».