Το κινηματογραφικό διαζύγιο Κίντμαν – Τρίερ

Το κινηματογραφικό διαζύγιο Κίντμαν – Τρίερ

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δεν είναι ασυνήθιστη είδηση κάποιος κινηματογραφικός σταρ να αποσύρεται από την παραγωγή μιας ταινίας, ενώ όλα είναι συμφωνημένα και η συμμετοχή του έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό. Στην περίπτωση της Νικόλ Κίντμαν όμως, η οποία διέκοψε τη συνεργασία της με τον Λαρς φον Τρίερ για τη συνέχεια της Τριλογίας του, η οποία άρχισε με το «Dogville», η είδηση έκανε ιδιαίτερη αίσθηση. H αιτία του «διαζυγίου», σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC, είναι οι αυξημένες υποχρεώσεις της Αυστραλέζας σταρ σε άλλες ταινίες και η αδυναμία της να ξεκινήσει τα γυρίσματα την περίοδο που επιθυμεί ο Λαρς φον Τρίερ.

Οι λόγοι

«Ηθελε πάρα πολύ να συμμετάσχει στις ταινίες και τη θέλαμε πολύ κι εμείς», αναφέρει η ανακοίνωση του παραγωγού του φον Τρίερ, Vibeke Windeloev, «αλλά τόσο εξαιτίας οικονομικών λόγων όσο και εξαιτίας άλλων υποχρεώσεων του Λαρς, δεν μπορούμε να αναβάλουμε τα γυρίσματα για τότε που θα είναι διαθέσιμη η Νικόλ».

Οταν προβλήθηκε το «Dogville» στο προηγούμενο φεστιβάλ Καννών -όπου και ήταν το φαβορί για το πρώτο βραβείο αλλά τελικά έφυγε με άδεια χέρια- η Κίντμαν διαβεβαίωνε ότι θα πρωταγωνιστούσε και στα δύο επόμενα φιλμ. Με δηλώσεις όπως: «Ηξερα ότι είχε γράψει το σενάριο στα μέτρα μου. H σχέση μας ήταν πολύ άμεση αλλά και πολύ σύνθετη. O Τρίερ μπορεί να είναι πολύ γλυκός αλλά και πολύ… σύνθετος. Δεν ξέρω αν θα άντεχα να είμαι διαρκώς μαζί του αλλά προς το παρόν είμαι απολύτως εξαρτημένη».

Αλλά και ο ίδιος ο φον Τρίερ δήλωνε ότι στο πρόσωπο της Κίντμαν είχε βρει την ιδανική μυστηριώδη γυναίκα – φυγάδα με εμφάνιση χωρικής. Την Γκρέις, της οποίας η άφιξη αναστατώνει το «Dogville», μια πόλη που επινόησε ο φον Τρίερ και τοποθετείται στον αμερικανικό νότο τη δεκαετία του 1930. H ταινία δομείται πάνω στις έννοιες της κοινότητας, της κοινωνίας, του καλού και του κακού, της εκδίκησης.

Ο Δανός σκηνοθέτης και η βραβευμένη με Οσκαρ σταρ, γνωρίστηκαν όταν σε μια συνέντευξη Τύπου η Κίντμαν είχε δηλώσει τέσσερα ονόματα σκηνοθετών με τους οποίους θα ήθελε να συνεργαστεί: τον Εμίρ Κουστουρίτσα, τον Ντέιβιντ O’ Ράσελ, τον Σπάικ Τζονζ και τον Λαρς φον Τρίερ. Λίγες ημέρες αργότερα παρέλαβε το σενάριο του «Dogville».

Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας που θα τιτλοφορείται Manderlay, Γκρέις δεν θα είναι η Νικόλ Κίντμαν. Το όνομα της αντικαταστάτριάς της δεν έχει γίνει γνωστό, αφού το καστ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή