Οι οικογενειακοί δεσμοί προβάλλουν ως βασικό θέμα και συνδετικός κρίκος των περισσότερων από τις πέντε νέες ταινίες. Στο «IAmerica» του Τζιμ Σέρινταν, που βασίζεται σε προσωπικές εμπειρίες του σκηνοθέτη, κυριαρχούν οι τύψεις ενός ζευγαριού Ιρλανδών, που μεταναστεύει στη Νέα Υόρκη με τις δύο κόρες του, τύψεις που κατατρύχουν τους ήρωες και δεν τους αφήνουν να προχωρήσουν. Το «Ενα τραγούδι δεν φτάνει», σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ελισάβετ Χρονοπούλου, εστιάζει στην προβληματική σχέση μητέρας και κόρης, από τη δικτατορία μέχρι σήμερα, ενώ το «Μητέρα και γιος» του Αλεξάντερ Σοκούροφ, παρακολουθεί το τέλος μιας οικογενειακής σχέσης, την ώρα που η άρρωστη μητέρα ξεψυχά στα χέρια του παιδιού της. Δύο ακόμη ταινίες προβάλλονται από σήμερα, το άστοχο ερωτικό θρίλερ της Τζέιν Κάμπιον «H σκοτεινή πλευρά του πάθους» και το αστυνομικό – βιογραφικό δράμα «Αγριες νύχτες». Τέλος, στην «Αθηναΐδα» αρχίζει σήμερα ένα τριήμερο αφιερωμένο στον σύγχρονο ιαπωνικό κινηματογράφο.
Οικογενειακές σχέσεις σε πρώτο πλάνο
42" χρόνος ανάγνωσης