Περιπλους

1' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μουσικές συναντήσεις

Δυο τραγουδοποιοί διαφορετικής διαδρομής αλλά με πολλά κοινά σημεία, συναντιούνται για πρώτη φορά μαζί. Πρόκειται για τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και τον Χρήστο Θηβαίο που άρχισαν τις παραστάσεις τους στο «Μετρό» κρατώντας ισορροπίες μεταξύ του ρυθμού και της μελωδίας, του φυσικού και του ηλεκτρικού ήχου. Με δράση στο ελληνικό τραγούδι ήδη από τη δεκαετία του ’80, ο Λ. Μαχαιρίτσας είναι από τους σημαντικότερους τροβαδούρους της γενιάς του, που ξεκίνησε με τους «Τερμίτες» για να επιλέξει μοναχική πορεία στο τραγούδι. Από ένα συγκρότημα της δικής του εποχής, άρχισε και ο Χρ. Θηβαίος, τους «Συνήθεις Υπόπτους» στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Εχοντας και οι δυο καινούργιους δίσκους, στη σκηνή του «Μετρό» στου Γκύζη, θυμίζουν παλιό και νέο ρεπερτόριο και υπόσχονται αυτοσχεδιασμούς.

Διπλή δουλειά

Διπλή δουλειά έχει ο θεατρικός οργανισμός «Νέος Λόγος». Από τη μια ετοιμάζεται για το ανέβασμα της παράστασης «Βάσσα» του Μαξίμ Γκόρκι που παίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα (θα ανεβεί στις 25 Φεβρουαρίου), κι από την άλλη προετοιμάζει τις «Λευκές νύχτες» του Ντοστογιέφσκι. Δουλειά που ‘χαν ανεβάσει πριν από τρία χρόνια στο Θέατρο της Ανοιξης, τώρα θα την παρουσιάσουν στο διεθνές Φεστιβάλ του Σεράγιεβο όπου έχουν προσκληθεί στις 11 Μαρτίου. Ομως, μέχρι τότε, προηγείται το έργο του Γκόρκι που θα ανεβεί στον «Φούρνο» σε μετάφραση της Αλίκης Αλεξανδράκη και σκηνοθεσία του Φώτη Μακρή. Πρόκειται για την πρώτη εκδοχή που γράφτηκε το 1910, γιατί το 1936, ένα μήνα πριν από τον θάνατό του, ο Γκόρκι έγραψε και μια δεύτερη εκδοχή. Στην παράσταση του «Φούρνου» παίζουν οι: Αλ. Αλεξανδράκη, Θ. Αλευράς, Θ. Μαργαρίτης, Θ. Ματίκα, M. Καμηλάκη, M. Γεωργιάδης, I. Σεμιτέκολο, Αθ. Μπερδέκα, Δ. Μανουσάκης, Στέλλα Κρούσκα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή