Ρεσιτάλ σαν της Κίρι τε Κανάουα το βράδυ της Παρασκευής στο ολοκαίνουργιο Εργοστάσιο Τέχνης υπηρετούν κατ’ αρχάς έναν βασικό στόχο: να τονώσουν την, ούτως ή άλλως, εύθραυστη αυτοπεποίθηση της φετινής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης. Από αυτήν την άποψη, η μετάκληση της διάσημης Νεοζηλανδής σοπράνο στην Πάτρα έκανε τη δουλειά της.
Εντυπωσιασμένη από το χρόνο-ρεκόρ κατασκευής του νέου θεάτρου δήλωσε η Κίρι τε Κανάουα για να γνωρίσει την αποθέωση ενός εκστατικού κοινού.
Δυστυχώς, οι καλές εντυπώσεις του κατάμεστου θεάτρου μετριάστηκαν από δύο ατυχή γεγονότα. Οι θεατές με την είσοδό τους στο θέατρο έπαιρναν από τους ευγενέστατους εθελοντές της Πολιτιστικής το «πρόγραμμα» του ρεσιτάλ: μία απλή φωτοτυπία λες και επρόκειτο για σχολική παράσταση… Κανείς δεν έχει την απαίτηση για περιττές πολυτέλειες, αλλά η περίσταση άξιζε κάτι καλύτερο. Και στο τέλος του ρεσιτάλ, όταν η σοπράνο έδινε τον καλύτερό της εαυτό στο «Morire» του Πουτσίνι, χτύπησε επίμονα από την πρώτη σειρά των επισήμων ένα κινητό τηλέφωνο, καταστρέφοντας μια μαγική στιγμή. Κρίμα.