ΥΠΟΒΟΛΕΙΟ

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Ψιτ, ψιτ, κύριε Καραμανλή, κάτι αφήσατε πίσω!».

– Αυτό είχα γράψει εγώ όταν ο πρωθυπουργός εγκατέλειψε το ΥΠΠΟ. Κι αυτό το «κάτι» που είχε αφήσει πίσω του -ο φύσει και δράσει ογκηρός γενικός γραμματεύς του ΥΠΠΟ Χρήστος Ζαχόπουλος- του περιβάλλοντος Καραμανλή είναι, όχι του Τατούλη. Αυτά, όσον αφορά το τι είχα γράψει εγώ (και επικαλέστηκε μια συνάδελφος σε σχόλιό της). Θέλουν, λοιπόν, να μας πείσουν ότι ο Δήμος Λιγουριού υιοθέτησε από μόνος του δύο παραστάσεις για την Επίδαυρο, έξω και πέρα από τις έξι του επίσημου προγράμματος του φεστιβάλ, και το ΚΑΣ (ω το ΚΑΣ!) απλώς του τις ενέκρινε. – Εγώ το παχουλό δαχτυλάκι του Κου Γενικού είδα να μεθοδεύει εξυπηρέτηση κομματικών φίλων, με όχημα τον Δήμο Λιγουριού ή άλλους πρόθυμους «φορείς» για τις μουσικές παραγωγές – γιατί και τέτοιες υπάρχουν! Και το αυστηρό (όπου θέλει) ΚΑΣ; Ω το ΚΑΣ! Σιγά μην έγινε έτσι για τα μάτια η ριζική του ανασύνθεση. Το ζήτημα είναι ότι με κάτι τέτοια ο Σάντσο Πάντσα του ΥΠΠΟ τείνει να αμαυρώσει τις θετικές εντυπώσεις που αφήνει ο πολιτιστικός Δον Κιχώτης ο οποίος απροσδοκήτως ανιχνεύεται σε ενέργειες ή προθέσεις Βουλγαράκη.

– Ακόμη χειρότερα, με κάτι τέτοια υπονομεύεται η όποια πολιτιστική πολιτική υποτίθεται ότι πάει να εφαρμόσει η κυβέρνηση. Διότι, κ. Καραμανλή, από τη μια βάζετε τον Γιώργο Λούκο να ανανεώσει τα Φεστιβάλ, κι από την άλλη επιτρέπετε στον ανερμάτιστο Κο Γενικό να ανατρέπει την επιδίωξή σας αυτή, μπουκώνοντας την Επίδαυρο με ό,τι γουστάρει. Ποιο είναι εν τέλει το μήνυμα που θέλει να στείλει η κυβέρνησή σας ως προς την Επίδαυρο; Περισυλλογή και Ανανέωση ή Μπάστε Σκύλοι Αλέστε; Μα το τελευταίο ισχύει 25 χρόνια τώρα, τον Σάντσο Πάντσα περιμέναμε; Κωθώνι θα είμαι. Εφαγα τα νιάτα μου στο πολυτονικό και γράφω 25 χρόνια στο μονοτονικό και να μην έχω νιώσει, ο απροσδιόνυσος, ότι η μαγεία της γλώσσας βρισκόταν στις περισπωμένες. Και ότι η περισπωμένη είναι που κάνει τη διαφορά μεταξύ συμφώνου και φωνήεντος -αν κατάλαβα καλά όσα δήλωσε η Μίρκα Γεμεντζάκη στην «Κ» της περασμένης Κυριακής. Ειδήμων, αναμφισβήτητα, η κ. Γεμεντζάκη στα της εκφοράς του θεατρικού λόγου, αλλά ως γνήσια Ελληνίδα δεν διστάζει να μπαίνει σε ξένα χωράφια. Και οικτίρει τους σύγχρονους νέους γιατί «γράφουν και διαβάζουν χωρίς περισπωμένες». Μάιστα. Τι (δεν) έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση για τα τεράστια προβλήματα της Εθνικής Βιβλιοθήκης το είπαμε. Τι (δεν, μηδέν) κάνει η νυν κυβέρνηση είναι, νομίζω, τώρα το ζέον. Κοίτα φίλε μου τι έλειπε και δεν αξιωθήκαμε ποτέ να φτιάξουμε ένα κτίριο για την εθνική μας Οπερα: Ενα μπίζνες πλαν! Το διακήρυξε ο νέος αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Λυρικής Οδυσσέας Κυριακόπουλος (του ΣΕΒ, ναι, αυτός), προσθέτοντας ότι «τώρα, με την οικονομική διαφάνεια, θα είμαστε σε θέση να οργανώσουμε ένα μπίζνες πλαν, ώστε να γνωρίζει κάθε ενδιαφερόμενος τι μπορεί να σημαίνει ένα τέτοιο κτίριο για τον κρατικό προϋπολογισμό και την ευρύτερη κοινωνία γενικότερα».

– Ενα κράμα Βενιζέλου και Τατούλη μου κάνει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή