ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Θέατρο/Εύη Σαουλίδου

Είχε κατέβει κάποια χρόνια από τον Βορρά – την Καβάλα που τη γέννησε και τη μεγάλωσε και τη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδασε θέατρο. Αλλά την ευαίσθητη, σχεδόν εύθραυστη παρουσία της, που ωστόσο αρθρώνεται γύρω λες από μια ατσάλινη βέργα, την ξεχωρίσαμε για πρώτη φορά στην ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη και την πιστοποιήσαμε στην παράσταση του Λευτέρη Βογιατζή με το έργο του Διαλεγμένου «Μπέλα Βενέτσια». Εκεί είχαμε όλο το χρόνο να απολαύσουμε μια σπάνια ερμηνεία, όπου το πρόσωπο της ηθοποιού και ο ρόλος γίνονται ένα. Ευτυχισμένη θεατρική στιγμή, από αυτές που είναι ικανές να ξεχωρίσουν έναν ηθοποιό και να τον περάσουν από την ανωνυμία στις νέες δυνάμεις και ελπίδες του θεάτρου μας.

Μετά τις δύο περιόδους με το «Μπέλα Βενέτσια» συνέχισε με τον Βογιατζή, στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή αυτή τη φορά, Ισμήνη στο πλάι της Αμαλίας Μουτούση, και εν συνεχεία, με τη νέα περίοδο, πέρασε στο Θέατρο του Νότου (Αμόρε) όπου τον καιρό αυτό παίζει στον «Πελεκάνο» του Στρίντμπεργκ σε σκηνοθεσία ενός άλλου σημαντικού του θεάτρου μας, του Νίκου Μαστοράκη. Στέρεη ηθοποιός, με πρόσωπο εκφραστικά πολύτροπο, και σώμα επίσης, κορίτσι σκεπτόμενο, η Εύη Σαουλίδου δικαιούται να ελπίζει σε μια ενδιαφέρουσα πορεία στην τέχνη της.