Η fnac σε αναζήτηση στέγης στο κέντρο της Αθήνας

Η fnac σε αναζήτηση στέγης στο κέντρο της Αθήνας

1' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέα καταστήματα στην περιφέρεια και διαρκής αναζήτηση για τον κατάλληλο χώρο στο κέντρο της Αθήνας είναι η πολιτική της fnac για το επόμενο διάστημα στην Ελλάδα. Αυτό ήταν η περίληψη της απάντησης του γεν. διευθυντή της γαλλικής αλυσίδας στην Ελλάδα, Πατρίκ Σάλομον, στη χθεσινή συνάντησή του με δημοσιογράφους. «Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είδα περίπου 70 κτίρια στην Αθήνα, στο τρίγωνο Σύνταγμα – Κολωνάκι – Ομόνοια. Είμαστε σε μια short list 5 κτιρίων, εκ των οποίων τα 3 ανήκουν στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού. Υπάρχουν προβλήματα ιδιοκτησίας στα κτίρια του κέντρου, και τεράστια δυσκολία αναμόρφωσης και προσαρμογής στις απαιτήσεις ενός καταστήματος fnac. Αλλά δεν θα παραιτηθούμε από το κέντρο. Εν τω μεταξύ, στο τέλος του χρόνου θ’ ανοίξει κατάστημα στη Γλυφάδα, δίπλα στον Αγ. Κωνσταντίνο, και θ’ ακολουθήσουν νέα καταστήματα σε όλα τα μεγάλα εμπορικά κέντρα (Σπάτα, Πειραιάς), αλλά και στη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα». Ο Π. Σάλομον θεωρεί πραγματικούς ανταγωνιστές του στο κέντρο τον «Ελευθερουδάκη» και τον «Ιανό», όμως «τα πολλά βιβλιοπωλεία δημιουργούν πολλούς αναγνώστες». Δίπλα στον Π. Σάλομον, ο διευθυντής του τμήματος βιβλίου Πάνος Κακουλίδης, ο οποίος επισήμανε ότι οι πωλήσεις βιβλίων στη fnac Ελλάδος αυξήθηκαν περίπου 20%. Το ηλικιακό προφίλ της fnac Ελλάδας είναι 25 – 45 ετών, με νεότερες ηλικίες στα ηλεκτρονικά, μέσος όρος που είναι χαμηλότερος από τη Γαλλία. Το κοινό της fnac Ελλάδος είναι 55% άντρες και 45% γυναίκες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή