Ταχύτατα αντανακλαστικά δείχνει η ελληνική διανομή, αφού με αφορμή τον θάνατο του Μικελάντζελο Αντονιόνι, ξαναβγαίνει στις αίθουσες μία από τις πιο σημαντικές ταινίες του, η «Εκλειψη» (****). Γυρισμένη το 1962, η «Εκλειψη» είναι η ταινία, με την οποία ο Αντονιόνι ολοκλήρωσε την τριλογία της αποξένωσης. Η Βιτόρια (Μόνικα Βίτι) συνειδητοποιεί το τέλος της σχέσης της μέ έναν ώριμο άντρα και στη συνέχεια θα αρχίσει να περιπλανιέται άσκοπα, σαν να βρίσκεται και να κινείται μέσα σε έναν εντελώς άγνωστό της κόσμο. Κάποια στιγμή μπαίνει στη θορυβώδη αίθουσα συνεδριάσεων του χρηματιστηρίου και φλερτάρει με ένα νεαρό και κυνικό χρηματιστή, τον Πιέρο (Αλέν Ντελόν).
Ενα πολυπληθές καστ πρωταγωνιστεί στις «Σκηνές σεξουαλικής φύσης» (**), μια χαμηλού κόστους βρετανική ταινία, που σκηνοθέτησε ο Εντ Μπλουμ, με θέμα την πολυπλοκότητα των ερωτικών σχέσεων. Το πιο εντυπωσιακό πράγμα στην ταινία είναι μάλλον το ότι ο Μπλουμ κατάφερε να κάνει μια ταινία που να φαίνεται πλήρης τεχνικά, με ένα κόστος που δεν ξεπέρασε τις 400.000 ευρώ! Σε ό,τι αφορά την πλοκή, απλώνεται σε ιστορίες ζευγαριών, που άλλοτε αναπτύσσονται με περισσότερο και άλλοτε με λιγότερο ενδιαφέρον (Γιούαν Μακ Γκρέγκορ, Σόφι Οκονέντο). Τελευταία με κάθε έννοια είναι η γαλλική κωμωδία «Αδελφές ψυχές» (x) του Ερίκ Λαβέν, με τον Κλοβίς Κορνιγιάκ και τη Ζιλί Ντεπαρντιέ. Ενα ζευγάρι μετακομίζει σε ένα σπίτι το οποίο έχει στοιχειώσει από τους καμένους θαμώνες ενός γκέι μπαρ. Το χιούμορ είναι βλακώδες και η παραγωγή ευτελής.