Ομάδες αντιμέτωπες στην Καλαμάτα

Ομάδες αντιμέτωπες στην Καλαμάτα

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Ο άξονας είναι ο χρόνος», σχολίασε ο συνθέτης Β. Κατσούλης. Και μεις έχουμε ξαναγράψει για το «αδυσώπητο» ωριαίο θέαμα και πώς οι περισσότεροι χορογράφοι δεν το αντέχουν. Διεθνώς. Νεώτεροι και παλαιότεροι. Ο Κύπριος Φ.Νικολάου με την ομάδα του Χ-it και το δρώμενο «Ενάτη Ωρα» δημιούργησε ένα σπαραχτικό φινάλε στο μισάωρο με φωτογραφίες αγνοουμένων ή νεκρών, πολυαγαπημένων που προδώσαμε ή μας πρόδωσαν(;) και με τον 7μελή καλό θίασο να επαναλαμβάνει φράσεις κειμένου και ένα μουσικό και χορογραφικό μοτίβο εκτίναξης και πτώσης θανατηφόρας… όμως, έπειτα από λίγα λεπτά όλα διαλύθηκαν και μοιάζει ότι ούτε ο συνθέτης Δ. Καμαρωτός με τον Θ.Γεωργίου στη «δραματουργική επεξεργασία» δεν κατάφεραν να περιορίσουν τη σταδιακή αποσύνθεση ούτε βοήθησε η αμπελοφιλοσοφία του έντυπου προγράμματος («Μετα-θρησκευτική αλληγορία»!), οπότε πώς να δικαιολογούνται όλα καθώς ο και πολύ καλός χορευτής, αν και στα πρώτα του χορογραφικά βήματα, εκλήθη ήδη στην Μπιενάλε της Λυών, στα Φεστιβάλ Αθηνών και Καλαμάτας και από την ΕΛΣ; (Πολυκλαδικό Λύκειο 19/7).

Ολοι οι συντελεστές της Rootlessroot των Λ.Καπετανέα και Γ.Φρούτσεκ υπήρξαν υπερθετικοί στο εκτενές ντούο «Ξαφνικές Νεροποντές Σιωπής». Ομως, πάλι η δραματουργία όπως και το έντυπο πρόγραμμα δεν έσωσαν τον θεατή από τον προβληματισμό της χρονικής διάρκειας. Μπορεί οι εξαιρετικοί περφόρμερ να έθεσαν σε δοκιμασία τη δυναμική και τις ικανότητές τους για κάθε περίπου μορφή πολεμικής τέχνης(;), παράλληλα, όμως, οι υπεύθυνοι της «σύλληψης» έθεσαν σε δοκιμασία και την υπομονή μας. Και άραγε πού υπεισερχόταν το ζεύγος Εκτωρ – Ανδομάχη σε αυτήν τη συνεχιζομένη σφαγή των δύο φύλων που μάλλον «Βιρτζίνια Γουλφ» ανακαλούσε; Υπέροχη αισθητική σε όλους τους τομείς, όμως και πάλι υπερεκτίμηση από Φεστιβάλ Αθηνών και Καλαμάτας. (ΔΗΠΕΘΕ 20/7).

Δεν αντεχόταν ούτε για τα 30΄ του ο μονόλογος «Catastrophe Communication Combinatoria» του περφόρμερ Πάλε Ντιρβάλ. Κοινωνικά, φιλοσοφικά θέματα που επεξηγούνταν(;) και με σύγχρονη χρήση της γλώσσας των κωφαλάλων. Ο και κινησιολογικά ικανός Σουηδός εγκατεστημένος στο Βέλγιο καλλιτέχνης θύμιζε τον Τζιμ Κάρεϊ. Θύμιζε. Μια καλή εναλλακτική πρόταση για ένα θεατρικό φεστιβάλ, ίσως; (Πολυκλαδικό Λύκειο 21/7).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή