ΥΠΟΒΟΛΕΙΟ

2' 19" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Γιατί να μην είμαστε περήφανοι για το παρελθόν μας, αφού κάθε νέος χρόνος είναι χειρότερος από τον προηγούμενο; Καλό, έτσι; Το έχει πει ο Αλεξάντερ Κότριτς, διάσημος Σέρβος χιουμορίστας, μανούλα στους αφορισμούς και… πρώην υπουργός. B Μου άρεσε για ποδαρικό της στήλης στο νέο χρόνο – μας πάει γάντι ημών των Ελληναράδων. Το κρατικό ραδιόφωνο έχει ηχογραφήσει «ευχετήρια μηνύματα» από γνωστά πρόσωπα και τα μεταδίδει διανθίζοντας το πρόγραμμά του τις μέρες των Εορτών. Ακούω λοιπόν Προκοποπαυλόπουλους και άλλες διακομματικές ευφράδειες, ακούω και φωνή μη αναγνωρίσιμη να λέει μεταξύ άλλων: «Ολα αυτά που διαβάζουμε και ακούμε είναι ανησυχητικά για το επίπεδο της παιδείας…». Μένω με το στόμα ανοιχτό και την οδοντόβουρτσα στον αέρα (ενώπιον νιπτήρος). Ποιος είναι ο πανάσχετος, σκέφτομαι, που η Ευρώπη το ‘χει τούμπανο για το τυμπανιαίο εδώ και χρόνια πτώμα της παιδείας μας κι αυτός ακόμα «διαβάζει και ακούει ανησυχητικά για το επίπεδο»! Αλλά, μπα, λέω, καμιά αφασική συμβατικούρα θα είναι, από αυτούς που ξέρουν πάααααρα πολύ καλά πώς την έχουν καταντήσει την Εκπαίδευση, αλλά απλώς θέλει να δείξει ότι γνοιάζεται και «επιλέγει να μιλήσει για παιδεία και πολιτισμό» στο «ευχετήριον». Το οποίο εντωμεταξύ τελειώνει κι ακούω την υπογραφή: «Γιώργος Μπαμπινιώτης». Αααααα!, ξεκαρδίζομαι καταπίνοντας αφρούς. Ο επί δεκαετίες καθηγητής και πρύτανις του Αθήνησι άμα τε και πρόεδρος των Αρσακείων ακόμα στο στάδιο «ακούω ανησυχητικά για το επίπεδο» βρίσκεται. Κοίτα, ρε, πώς τους ξεγέλασε η μπαμπέσα η Εκπαίδευση και κατάντησε ρεντίκολο χωρίς να το καταλάβουν! Από τη «Μητέρα του σκύλου» στην «Πάπισσα Ιωάννα». Αφού ναυάγησε το ανέβασμα του μυθιστορήματος του Παύλου Μάτεσι, το υπό τη Λυδία Κονιόρδου ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας θα ανεβάσει το θρυλικό έργο του Ροΐδη, σε διασκευή και σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, με την Κονιόρδου Πάπισσα! Πολλαπλώς τολμηρά πράγματα. Εχει παραιτηθεί κι ο Μάριος Ποντίκας από την επιτροπή επιχορηγήσεων του ΥΠΠΟ – την παραλυτική και παραπληγική, που υποτίθεται ότι «θα αναβάθμιζε το θεσμό». Και ίδρωσε από τη στενοχώρια ο κ. Λιάπης και θα πάει άλλο ένα Νέο Μουσείο Ακροπόλεως παρουσία καναλιών, να του ανέβει λιγάκι το ηθικό… Κομμάτι άβολο να κάνουν γαργάρα κοτζάμ Ζαχόπουλο. Τους έχει σφηνώσει στις αμυγδαλές. Ξαναγύρισε η ελληνική οπερέτα στο Ακροπόλ – τουλάχιστον τώρα με την ευθύνη και τη φροντίδα του Λάμπρου Λιάβα. Για να δούμε. Και για να δούμε γενικότερα με τη Λυρική, όπου διευθυντής αναλαμβάνει ένας Ιταλός μαέστρος και καλλιτεχνικός οργανωτής (κάτι τέτοιο, τι ακριβώς θα σας γελάσω) ονόματι Τζοβάνι Πακόρ. Πριν ακόμη ανακοινώσει το διορισμό ο αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού, ενημέρωσε με υπηρεσιακό έγγραφο τους εργαζόμενους της Λυρικής ο ΟδυσΣΕΒ! Δική του επιλογή και προτίμηση είναι ο κ. Πακόρ, δική του και η δημοσιοποίηση του διορισμού – και τα νεοδημοκρατικά σκυλιά δεμένα. Τοις κείνου (χ)ρήμασι πειθόμενα. (Τη δύναμη και εξουσία του πλούτου υπαινίσσομαι, ω καχύποπτοι, όχι μίζες και τέτοια). (Εχουμε χάσει τα πασχάλια μας πια…). Πώς; Καλή χρονιά, εντάξει. Αλλά το ζήτημα είναι ποιος το πιστεύει!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή