Ο νέος δρόμος της διαφήμισης στην TV

Ο νέος δρόμος της διαφήμισης στην TV

1' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η συζήτηση για την «τοποθέτηση προϊόντος» στην ευρωπαϊκή τηλεόραση, τη δυνατότητα δηλαδή διαφήμισης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια.

Τα κινηματογραφικά block-busters, όπως π.χ. οι τελευταίες ταινίες του Τζέιμς Μποντ, όπου ολόκληρες σεκάνς θύμιζαν καλογυρισμένα διαφημιστικά αυτοκινήτων, ρούχων ή αναψυκτικών, μας είχαν δώσει μια πρώτη γεύση της νέας πραγματικότητας.

Ωστόσο, όπως αποδεικνύει σχετικό άρθρο της εφημερίδας Le Figaro η πραγματικότητα ξεπερνάει (για άλλη μια φορά) τη φαντασία.

Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η γαλλική τηλεοπτική σειρά «Plus belle la vie», την οποία παρακολουθούν επισταμένως περί τα 4,5 εκατομμύρια ημερησίως, θα τοποθετήσει τεράστια διαφημιστικά «εικονικά» πανό μέσα στη ροή του προγράμματος.

Η νεοσύστατη (γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό) εταιρεία Clear Channel affichage virtuel -τι φοβερή ειρωνεία να ονομάζεται «καθαρό κανάλι» η εταιρεία που προτίθεται να γεμίσει την τελευταία γωνιά τηλεοπτικού προγράμματος με διαφημίσεις- αναλαμβάνει τις διαπραγματεύσεις με τους παραγωγούς τηλεοπτικών προγραμμάτων και τα κανάλια.

Τα εικονικά πανό στα οποία οι ενδιαφερόμενοι θα διαφημίζουν τα προϊόντα τους όπως και στους δρόμους θα προβάλλονται -με την αρωγή του σεναρίου- κάθε 26 λεπτά, ήτοι τρεις φορές σε ένα τυπικό πρόγραμμα διάρκειας 90 λετπών.

«Οι τιμές μας θα υπολογίζονται με γνώμονα τις διαστάσεις του εικονικού πανό, τη διάρκεια της διαφήμισης με βάση τη μέση τιμή του διαφημιστικού που ισχύει στο εκάστοτε κανάλι», αναφέρει εκπρόσωπος της Clear Channel.

To ζήτημα είναι ποιους θα προσπαθήσουν να δελεάσουν οι διαφημιστές μέσω των εικονικών πανό, σε μια περίοδο που οι μισθοί και κυρίως οι συντάξεις μετατρέπονται προϊόντος του χρόνου σε «εικονικές»; Ισως σε ένα κάποιο 20%-30% «ενεργών πολιτών» με ισχυρή αγοραστική δύναμη.

Ούτως η άλλως η τηλεόραση έχει αποδειχθεί μανούλα στον αποκλεισμό ολόκληρων κοινωνικών ομάδων…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή