Τιρκουάζ νερά, με… ρούμι

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πρόσκληση μου ήρθε μέσω μέιλ. Στην αρχή τρόμαξα. Να πάρω μέρος σε πάρτι; Ηταν τόσο εξωφρενική η σκέψη και μόνο, που αγχώθηκα, άρχισα με το μυαλό μου να σκέφτομαι τα χειρότερα, αστυνομία, πρόστιμα, ντροπή, έντονη, ισοπεδωτική, αξεπέραστη, τον κόσμο να με δείχνει υποτιμητικά και θυμωμένα με το δάχτυλο. Ευτυχώς μετά την πρώτη ψυχρολουσία κατάλαβα ότι το πάρτι θα γινόταν ψηφιακά. «Κατεβάστε την εφαρμογή Houseparty και ραντεβού στις 9 μ.μ. Θα γιορτάσουμε τα γενέθλιά μου». 

Αναζητώντας την εφαρμογή έμαθα ότι πρωτοβγήκε το 2016, αλλά χωρίς επιτυχία. Ηρθε όμως ο κορωνοϊός και την απογείωσε στέλνοντάς τη στις πιο δημοφιλείς του ψηφιακού καταστήματος της Apple. Αμα σε θέλει… Μέσα στην καραντίνα πάντως έγιναν πολλά ψηφιακά –ευτυχώς– πάρτι, «συναντήσεις» για φαγητό και ποτό. Τσουγκρίσαμε μπροστά στις οθόνες, γελάσαμε μπροστά στις οθόνες, διασκεδάσαμε όσο μπορεί κάποιος να διασκεδάσει ψηφιακά, ανταλλάξαμε ευχές. 

Σύμφωνα με πρόσφατη ευρωπαϊκή έρευνα της εταιρείας IRI, στη διάρκεια της πρώτης καραντίνας αναπτύχθηκε ιδιαίτερα η συνήθεια της κατανάλωσης σνακ και απεριτίφ με ανοιχτή κάποια ψηφιακή πλατφόρμα. Φίλοι και οικογένειες βρήκαν έναν διαφορετικό τρόπο να συνδεθούν, ό,τι πιο κοντινό σε μια έξοδο για ποτό ή φαγητό. Η τάση αυτή εξηγεί και την αύξηση σε ποσό 2,2 δισ. ευρώ σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 στη λιανική αλκοολούχων ποτών, αλμυρών και γλυκών σνακ, σε επτά χώρες της Ευρώπης.

Στην Ελλάδα, πάντως, το ρίξαμε στο ρούμι. Επιλογή ποτού όχι και τόσο αναμενόμενη, αλλά μάλλον ο «βασιλιάς της Καραϊβικής» έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και δεν αφορά πλέον μόνο τους μπαμπάδες με ρούμι – στο γλυκό αναφέρομαι. Αν δεχθούμε μάλιστα την ερμηνεία σύμφωνα με την οποία πήρε την ονομασία του από τη λέξη «rumbullion», που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει διασκέδαση, τότε εξηγείται καλύτερα η πρωτιά στις πωλήσεις. 

Κλεισμένοι στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μας φανταζόμασταν τιρκουάζ νερά, άσπρη άμμο και ηλιοβασιλέματα. Γιατί όχι; Τα ταξίδια του μυαλού βοηθούν, είναι ένα παράθυρο στον κόσμο, και όσο πιο άπιαστο το όνειρο τόσο το καλύτερο. Στα όνειρα θα κάνουμε εκπτώσεις; Οχι βέβαια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή