Το ΜoΜΑ κυριαρχεί στο Διαδίκτυο

Το ΜoΜΑ κυριαρχεί στο Διαδίκτυο

40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πρώτη διαπίστωση έγινε το 2020. Oπως δήλωσε το τμήμα μάρκετινγκ του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (MoMA) της Νέας Υόρκης, μέσα στην προηγούμενη χρονιά το μουσείο κέρδισε 600.000 ακολούθους. Ετσι, συγκεντρώνει πλέον περισσότερα από 13 εκατ. άτομα που παρακολουθούν τις δημοσιεύσεις του, συμπεριλαμβανομένων περίπου 5,5 εκατ. ακολούθων στο Instagram.

Με βάση αυτά τα στοιχεία, το ΜoΜΑ έχει σήμερα τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με κάθε άλλο μουσείο παγκοσμίως και είναι ένας από τους ισχυρότερους influencers στον χώρο της τέχνης.

Οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ ανέφεραν σε συνέντευξή τους (The Art Newspaper) ότι αποδίδουν την επιτυχία στην ταχύτητα με την οποία το μουσείο προσαρμόστηκε στις συνθήκες που επέβαλε η πανδημία, στο προφίλ που είχε ήδη «κτίσει» στα social media και στο αυθεντικό περιεχόμενο των δημοσιεύσεων, που ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή