Τα έργα του εγκλεισμού βγαίνουν σταδιακά στον αέρα και ένα νέο ρεύμα τυλίγει την πόλη. Για τρεις μόνον ημέρες, από το απόγευμα της Παρασκευής 11 Ιουνίου και για όλο το Σαββατοκύριακο, 12 και 13 του μήνα, η ατομική έκθεση του Νίκου Κυριακόπουλου συμπίπτει με την επαναλειτουργία του πολιτιστικού χώρου, στη Λένορμαν 244, ενός χώρου που όλοι οι ζωγράφοι –και όχι μόνο– γνωρίζουν, καθώς ως δημιουργικό γραφείο βρίσκεται στην κορυφή της τεχνολογίας των γραφικών τεχνών. Είναι από μόνο του ένα αξιοθέατο, πολλώ δε μάλλον από τότε που στο ανώγειο, που λειτουργεί και ως μπελβεντέρε ή περιστύλιο, οργανώνονται εκθέσεις ζωγραφικής ή φωτογραφίας ή ακόμη και διάφορες δράσεις, ώστε η Macart του δραστήριου Μιχάλη Βαρουξή να έχει καθιερωθεί και ως χώρος που αγαπά τις τέχνες.
Κοντά στο Καπνεργοστάσιο, με τη νέα ζωή του, ο πολιτιστικός χώρος Macart (www.macart.gr) βρίσκεται πλέον στην πλευρά της Αθήνας που επιχειρεί μια αναγέννηση. Εκεί, θα δούμε τις επόμενες ημέρες τη δουλειά του Νίκου Κυριακόπουλου, ενός δυναμικού εικαστικού, που είναι πάντα ο εαυτός του και που τολμάει να παίξει με το χρώμα και το θέμα του και να δώσει ιδιοσυγκρασιακά έργα στην κόψη ενός ιδιότυπου εξπρεσιονισμού. Εχει ενδιαφέρον που η έκθεση έχει τον χαρακτήρα μιας pop-up έκθεσης, που συμπυκνώνει την ένταση και υποστηρίζει τη ροή σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας, σαν ένα διαρκές χάπενινγκ. Ο Νίκος Κυριακόπουλος εργάστηκε σκληρά και δημιουργικά όλο αυτό το διάστημα.
Τα πολλά έργα σε χαρτί που παρήγαγε σηματοδοτούν μια στροφή και μια αφετηρία στην πορεία του. Είναι ένας δημιουργός που έχει πειραματιστεί και στη μορφή και στην τοπιογραφία. Διακατέχονται τα έργα του από ερωτισμό και ένα είδος χρωματικού σπασμού. Εδώ, στα 174 έργα υπάρχουν ακόμη και μονόχρωμα σχέδια, αλλά γενικά κυριαρχεί το χρώμα ή οι αρμονικές διχρωμίες με έμπνευση από μια «παραληρηματική» προσέγγιση σε ένα απόσταγμα του κόσμου του Λοτρέκ, των Μουλέν Ρουζ, του αμερικανικού κινηματογράφου και του εσώκλειστου ερωτισμού παντός καταστάσεων. Αυτό το tour de force ερωτισμού είναι για τον Νίκο Κυριακόπουλο μια εξωστρεφής χειρονομία που πηγάζει από εσωτερικούς μονολόγους.