Home Cinema: Αποκωδικοποιώντας τα «ρομπότ» των κορτ του τένις

Home Cinema: Αποκωδικοποιώντας τα «ρομπότ» των κορτ του τένις

Ενα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ –και όχι μόνο για τους φαν του αθλήματος– σχετικά με το τένις έφερε πρόσφατα στην πλατφόρμα του το Netflix

2' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Break Point
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (2023)
Δημιουργός: Μάρτιν Γουέμπ
Εμφανίζονται: Μαρία Σάκαρη, Νικ Κύργιος, Μαρία Σαράποβα

Ενα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ –και όχι μόνο για τους φαν του αθλήματος– σχετικά με το τένις έφερε πρόσφατα στην πλατφόρμα του το Netflix. Οι δημιουργοί της αντίστοιχης επιτυχημένης σειράς για τη Formula 1 αναλαμβάνουν εδώ να μας ξεναγήσουν στον συναρπαστικό, λαμπερό, αλλά και τρομερά απαιτητικό κόσμο του τένις, με οδηγούς μερικά από τα μεγαλύτερα ταλέντα της νέας γενιάς. Ανάμεσά τους και η δική μας Μαρία Σάκκαρη, την οποία παρακολουθούμε στην πορεία της μέχρι τον περυσινό τελικό του σπουδαίου τουρνουά Indian Wells.

Η σειρά πάντως ξεκινά με ένα απολαυστικό επεισόδιο αφιερωμένο στον πιο αμφιλεγόμενο ίσως εν ενεργεία παίκτη, τον ελληνικής καταγωγής Αυστραλό Νικ Κύργιο. Πολύ ταλαντούχος, αλλά και ασταθής και ανοικονόμητος, ο Κύργιος μπαίνει στο Australian Open του 2022 δίχως ιδιαίτερες βλέψεις και καταλήγει να δοξάζεται στο διπλό, παρέα με τον συμπατριώτη του Θανάση Κοκκινάκη.

Το σημαντικότερο ωστόσο εδώ, όπως και σε ολόκληρη τη σειρά του Netflix, δεν είναι τα σερβίς, τα αβίαστα λάθη και οι κερδισμένοι πόντοι· αντιθέτως, εκείνο στο οποίο δίνεται ιδιαίτερο βάρος είναι η ψυχολογική-ανθρώπινη πλευρά αυτών των κορυφαίων παικτών, οι οποίοι πολλές φορές μοιάζουν με ρομπότ μέσα στο κορτ, ωστόσο έχουν πραγματικές ζωές, προβλήματα και συχνά δυσβάστακτες απαιτήσεις να τους συνοδεύουν.

Home Cinema: Αποκωδικοποιώντας τα «ρομπότ» των κορτ του τένις-1
Ο Κέισι Αφλεκ και η Αννα Πνιόφσκι στην ταινία «Φως στο σκοτάδι», που είναι διαθέσιμη στο Ertflix.

Φως στο σκοτάδι ★★★
ΔΡΑΜΑ (2019)
Σκηνοθεσία: Κέισι Αφλεκ
Ερμηνείες: Κέισι Αφλεκ, Αννα Πνιόφσκι, Τομ Μπόουερ

Από την πλατφόρμα του Ertflix επιλέγουμε μία από τις δημοφιλείς τον τελευταίο καιρό δυστοπίες, διά χειρός του ταλαντούχου Κέισι Αφλεκ. Ο Αμερικανός ηθοποιός και κινηματογραφιστής υπογράφει εδώ τη δεύτερη ταινία του (σενάριο – σκηνοθεσία), πρωταγωνιστώντας ταυτόχρονα σε αυτό το μετα-αποκαλυπτικό δράμα, ως προστατευτικός πατέρας. Μία δεκαετία αφότου ένας τρομερός ιός έχει εξολοθρεύσει το σύνολο σχεδόν του γυναικείου πληθυσμού του πλανήτη, ένας πατέρας ζει περιφερόμενος με τη μικρή του κόρη, μία από τις ελάχιστες επιζήσασες. Οι δυο τους θα περάσουν διάφορες περιπέτειες, που θα δοκιμάσουν τον προσωπικό τους δεσμό σε έναν γεμάτο σκληρότητα κόσμο. Το πρώτο που μετράει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η ατμόσφαιρα και σε αυτόν τον τομέα το φιλμ του Αφλεκ παίρνει αρκετά υψηλό βαθμό. Ο ίδιος από την πλευρά του παραδίδει άλλη μία εξαιρετικά αφοσιωμένη ερμηνεία, περνώντας επί της ουσίας το συναίσθημα του ανθρώπου που είναι έτοιμος να θυσιαστεί για να προστατέψει όσα αγαπά κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες. Η ταινία του είναι απλή, κερδίζει όμως τον θεατή χάρη στην άρτια κινηματογράφηση και στην ευαισθησία της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή