Μία ακόμη περίεργη κλοπή έργων

Μία ακόμη περίεργη κλοπή έργων

1' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μια περίεργη κλοπή έλαβε χώρα πριν από μερικές ημέρες στο κέντρο της Αθήνας. Αγνωστοι διέρρηξαν, πρωινές ώρες, ένα χώρο στον οποίον φυλάσσονταν ζωγραφικά και ψηφιδωτά έργα της Δάφνης Αγγελίδου και πήραν έξι ψηφιδωτά, τα οποία ανήκουν σε μια συγκεκριμένη ενότητα που είχε παρουσιαστεί σε έκθεσή της στο αίθριο του Εθνικού Αρχαιολογικό Μουσείου και στην αίθουσα τέχνης «7» το 2013. Η καλλιτέχνις, που διδάσκει ψηφιδωτό στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, υπογραμμίζει στην «Κ» ότι όλα τα έργα αναπαριστούν ανθρώπινες φιγούρες που κρατούν ομπρέλες και είναι φτιαγμένα από μαρμάρινες ψηφίδες και σμάλτο. Οι φωτογραφίες των έργων έχουν ήδη κατατεθεί στις αστυνομικές αρχές, και έτσι είναι πολύ δύσκολο, σχεδόν αδύνατον, να πουληθούν σε δημοπρασία ή από έμπορο τέχνης, ακόμα και να βγουν στο εξωτερικό. Συνεπώς, το μόνο που μπορεί να συμπεράνει κανείς είναι ότι η κλοπή μπορεί και να έχει γίνει κατά παραγγελία.

Και άλλα μυστήρια

Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί σε άλλες δύο υποθέσεις που αφορούν έργα τέχνης και οι οποίες ακόμα δεν έχουν διαλευκανθεί. Η κλοπή του μοναδικού έργου του Πάμπλο Πικάσο που είχαμε στη δημόσια συλλογή στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο του 2012, τον οποίον είχαν αρπάξει άγνωστοι μαζί με έναν ακόμη πίνακα και ένα σχέδιο. Το καλοκαίρι του 2012, πενήντα τέσσερα έργα του Γιώργου Μήλιου έκαναν φτερά μαζί με το φορτηγό που θα τα μετέφερε στον Πόρο, για να γίνει έκθεση του καλλιτέχνη στην γκαλερί Citronne. O οδηγός του οχήματος απομακρύνθηκε για λίγο από αυτό και, όταν επέστρεψε, το φορτηγό είχε εξαφανιστεί μαζί με το πολύτιμο φορτίο του. Παρά τις εκκλήσεις του Μήλιου, που είδε να χάνεται ο κόπος μιας ολόκληρης πορείας στην τέχνη, οι πίνακες δεν ευρέθησαν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή