Οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καινοτομούν

Οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καινοτομούν

2' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Λίγες ειδήσεις ξεφεύγουν από την αρνητική ροπή και φέρνουν αέρα αισιοδοξίας και κυρίως ελπίδας. Aύριο Παρασκευή, λοιπόν, εγκαινιάζεται η Μαθητική Εμπορική Εκθεση Θεσσαλονίκης, η οποία διοργανώνεται στο Εμπορικό Κέντρο Mediterranean Cosmos όπου μαθητές και μαθήτριες από 15 έως 18 ετών από τη Βόρεια Ελλάδα θα παρουσιάσουν «έξυπνες επιχειρήσεις» (βλέπε startups), τις οποίες δημιούργησαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Στόχος τους είναι να διαγωνιστούν για τα προϊόντα τους αλλά να κερδίσουν και μεγαλύτερη έκθεση στη δημοσιότητα, αναδεικνύοντας τα νέα ταλέντα και τις ευφυείς ιδέες τους. Oι Μαθητικές Εμπορικές Εκθέσεις διοργανώνονται από το Junior Achievement Greece στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση – Company Program», το οποίο τελεί για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και υλοποιείται με την έγκριση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στα μέσα Μαρτίου, 54 μαθητικές startups (900 παιδιά) έλαβαν μέρος στην αντίστοιχη εκδήλωση της Αθήνας, από σχολεία της Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας, ενώ τώρα στη Θεσσαλονίκη συμμετέχουν 33 Εικονικές Επιχειρήσεις (600 παιδιά) από Γυμνάσια και Λύκεια της Βόρειας Ελλάδας.

Οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καινοτομούν-1
Στιγμιότυπο από την έκθεση που έγινε στην Αθήνα στα μέσα Μαρτίου, στην οποία συμμετείχαν 54 μαθητικές startups.

Η στήλη έλαβε με μεγάλη χαρά το υλικό για ένα καινοτόμο εγχείρημα που ανέπτυξε η Μαθητική Επιχείρηση «Isometricks» του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και αφορά ένα παιχνίδι για όλες τις ηλικίες, το Wizzle, το οποίο παράχθηκε στο σχολείο με την τεχνική της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Τα παιδιά που συμμετείχαν στη δημιουργία του αξιοποίησαν τη βραβευμένη βέλτιστη πρακτική του Ομίλου Μαθηματικών του Σχολείου τους για τις συμμετρίες. Γιατί αυτές; Η απάντηση βρίσκεται γύρω μας. Υπάρχουν παντού. Είμαστε φτιαγμένοι με συμμετρίες, μας περιβάλλουν, λειτουργούμε και σκεφτόμαστε με αυτές. Ο άνθρωπος μιμείται τις συμμετρίες που ενσωματώνει ο ίδιος και παρατηρεί στο περιβάλλον του και τις εισάγει στα τεχνουργήματα και στην τεχνολογία του. Τι είναι το Wizzle; Πρόκειται για συλλογή χρωματιστών ψηφίδων που τοποθετούνται με τη λογική του ψηφιδωτού, με ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας. Διατίθεται σε πολλούς τύπους, ως προς το σχήμα, το χρώμα, τον αριθμό των κομματιών και τον βαθμό δυσκολίας. Ο χρήστης μπορεί να φτιάξει το δικό του προσωποποιημένο wizzle, μέσω καινοτόμας διαδραστικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα του «Isometrics».

Οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καινοτομούν-2
Το Wizzle απευθύνεται ως παιχνίδι σε όλες τις ηλικίες.

To σπουδαίο είναι ότι το παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο στο δύσκολο –για πολλούς– μάθημα της γεωμετρίας. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε κέντρα ψυχοθεραπείας (ιδιαίτερα για παιδιά), σε δομές υγείας, φιλοξενίας ηλικιωμένων, δομές πρόληψης και θεραπείας άνοιας για να μειώσει το άγχος, να βοηθήσει στη διατήρηση της μνήμης. Μπράβο στα παιδιά του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό. Μπορείτε να ψηφίσετε και εσείς το δημιούργημά τους στα λινκ:
https://jagreece.org/promovoting/vote-2023/

https://www.youtube.com/watch?v=Ijjz73L1Udw

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή