Αυλαία με «Ιστορίες για Αγρίους» για τις «Νύχτες Πρεμιέρας»

Αυλαία με «Ιστορίες για Αγρίους» για τις «Νύχτες Πρεμιέρας»

1' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι «Νύχτες Πρεμιέρας» ο κινηματογραφικός θεσμός της Αθήνας άρχισε το βράδυ της Τετάρτης, με μια γιορτινή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής, σε κλίμα ανάλαφρο, διασκεδαστικό, με οικοδεσπότη τον καλλιτεχνικό του διευθυντή Ορέστη Ανδρεαδάκη, να καλωσορίζει τους προσκεκλημένους στο επετειακό πρόγραμμα αυτού του διεθνούς φεστιβάλ, που γιορταζει εφέτος διπλά γενέθλια: είκοσι χρόνια λειτουργίας του και 25 χρόνια του περιοδικού Σινεμά, απ' όπου γεννήθηκε η ιδέα αυτού του Φεστιβάλ.

«Ο κινηματογράφος άρχισε πριν 115 χρόνια, αλλά στην πραγματικότητα ανάγεται χιλιάδες χρόνια πριν στην εποχή των σπηλαίων όταν οι άνθρωποι ζωγράφιζαν χωρίς την έννοια του πλαισίου και οι θεατές των σπηλαίων έβλεπαν μια μαγική παράσταση που έπαιζε παντού, στα πατώματα, στους τοίχους» είπε με χιουμοριστική διάθεση ο Ορέστης Ανδρεαδάκης.

Άλλωστε το πλαίσιο, το φώς και η κίνηση ( frame- light, motion) είναι το «μότο» της φετινής διοργάνωσης, που κατακλύζεται από 241 ταινίες- οι 97 είναι ελληνικές μεγάλου και μικρού μήκους-, όλες πανελλήνιες πρεμιέρες, μουσικά αφιερώματα, αφιερώματα σε κινηματογραφιστές, σπάνιες ταινίες, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, διαδραστικό χάπενιγκ κ.α.

Στη σύντομη τελετή και μετά και τον χαιρετιμό της προέδρου του Φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας», Μαρίας Μπόμπολα, προβλήθηκε μια ολιγόλεπτη ταινία- αναδρομή στα χρόνια του Φεστιβάλ.

Το κοινό στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής, παρακολούθησε την αργεντίνικη μαύρη κωμωδία «Ιστορίες για Αγρίους» του Νταμιάν Σιφρόν, ενώ ταινία λήξης θα είναι «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε» του Ντέιβιντ Φίντσερ, με τον Μπεν Αφλεκ και την Ρόζαμουντ Πάικ. Την τελετή έναρξης παρακολούθησαν οι Θέμις Μπαζάκα, Διονύσης Φωτόπουλος, Τάσος Μπουλμέτης κ.α΄.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή