Μια σύγχρονη, προκλητική διασκευή του «Φάουστ»

Μια σύγχρονη, προκλητική διασκευή του «Φάουστ»

2' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δεν γνωρίζουμε αν οι γονείς του Philip Humm τον συμβούλευσαν να βρει μια «κανονική δουλειά» πριν αρχίσει να ασχολείται σοβαρά με την τέχνη, αν όμως το έκαναν, σήμερα θα πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι. Αφού σπούδασε Φιλοσοφία, ο νεαρός Γερμανός προσλήφθηκε από την Procter & Gamble πριν καν τελειώσει το μεταπτυχιακό του, αργότερα διατέλεσε διευθυντής των παραρτημάτων της Amazon στη Γαλλία και στη Γερμανία και στη συνέχεια κατείχε υψηλές θέσεις σε μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Europe μέχρι πριν από τρία χρόνια, ο 59χρονος επιχειρηματίας τελικά εγκατέλειψε το αξιοζήλευτο πόστο του και επί του παρόντος έχει αφοσιωθεί σε ένα φιλόδοξο καλλιτεχνικό εγχείρημα: τη μεταφορά του «Φάουστ», η μάλλον μιας σύγχρονης, προκλητικής διασκευής του, στη μεγάλη οθόνη.

Στη νέα η εκδοχή του κλασικού έργου, ο ήρωας του Γκαίτε είναι ένας επιστήμονας που επιχειρεί να δημιουργήσει ζωή με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, και η αθώα Γκρέτσεν, μια 16χρονη υπάλληλος σε μια startup της Σίλικον Βάλεϊ. Πηγή έμπνευσης για την ταινία, τα γυρίσματα της οποίας μόλις ξεκίνησαν, στάθηκε μια έκθεση έργων του Νταλί με θέμα την Κόλαση του Δάντη. «Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να κάνω για τον Γκαίτε ό,τι έκανε ο Νταλί για τον Δάντη», δήλωσε ο Humm σε συνέντευξή του στον Guardian. Στην πραγματικότητα, ο αυτοδίδακτος σκηνοθέτης, που σήμερα ζει μόνιμα στο Βέλγιο, δεν είχε εγκαταλείψει ποτέ το όνειρό του να γίνει επαγγελματίας καλλιτέχνης, αν και η απόρριψή του από την Ακαδημία Τεχνών του Βερολίνου είχε ως αποτέλεσμα να ακολουθήσει διαφορετική σταδιοδρομία.

Στον ελεύθερο χρόνο του συνέχισε να ασχολείται με τη ζωγραφική και τη γλυπτική, υπογράφοντας τη δουλειά του, που έχει χαρακτηριστεί «ποπ εξπρεσιονισμός», με το όνομα Rudolf Humm, πραγματοποιώντας ατομικές εκθέσεις σε γκαλερί όπως η λονδρέζικη Saachi και συμμετέχοντας σε ομαδικές στην Ευρώπη και στην Αμερική. Κάποια στιγμή, συνειδητοποίησε πως ήταν αδύνατον να «εργάζεται 60 ώρες την εβδομάδα στο γραφείο και άλλες 30 με 40 στο στούντιο». Ετσι, άλλαξε ριζικά τη ζωή του, φοίτησε σε σχολές καλών τεχνών στη Βρετανία και στη Φλωρεντία και επικεντρώθηκε στην τέχνη με την ίδια επιμονή και σχολαστικότητα που τον είχαν κάνει να ξεχωρίσει ως στέλεχος μεγάλων εταιρειών.

Εχοντας συμπληρώσει πάνω από τρεις δεκαετίες στον χώρο των επιχειρήσεων, ο Humm διέθετε το κεφάλαιο που χρειαζόταν για να χρηματοδοτήσει τα πρώτα στάδια του φιλμ, μολονότι δεν κρύβει πως για την ολοκλήρωσή του θα είναι απαραίτητο να βρει χορηγούς. Στόχος του, πάντως, είναι η ταινία να βγει στις αίθουσες στο τέλος του χρόνου και αμέσως μετά σχεδιάζει να αφοσιωθεί στη δημιουργία μιας ενότητας γλυπτών και ζωγραφικών έργων βασισμένων σε σκηνές του «Φάουστ».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή