«Μποέμ» του Πουτσίνι από την Εθνική Λυρική Σκηνή

«Μποέμ» του Πουτσίνι από την Εθνική Λυρική Σκηνή

1' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μία εκδοχή που εξισώνει την «Μποέμ» με τη χαρά της ζωής και του έρωτα είναι η παραγωγή που παρουσιάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή έως την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Είναι η επιστροφή μιας παλαιότερης παραγωγής με τη σκηνοθεσία της Λίνα Βερτμίλερ (1997), την οποία αναβιώνει η Κατερίνα Πετσατώδη. Το καστ των ερμηνευτών περιλαμβάνει πολύ καλά και καταξιωμένα ονόματα, όπως και νεότερους: Στον ρόλο της Μιμής είναι η Τσέλια Κοστέα και η νεαρή Αννα Στυλιανάκη και στον ρόλο του Ροντόλφο ο Λουτσάνο Γκάντσι (που είχαμε απολαύσει στην «Μαντάμα Μπατερφλάι») και ο Γιάννης Χριστόπουλος. Τον Μαρτσέλο ερμηνεύουν εναλλάξ οι Διονύσης Σούρμπης και Κύρος Πασχαλίδης ενώ τη Μουζέτα ερμηνεύουν η Μαρία Μητσοπούλου, η Βασιλική Καραγιάννη και η Κάτια Πάσχου. Την ορχήστρα διευθύνει ο Λουκάς Καρυτινός. Η διάσημη όπερα του Πουτσίνι, με τις δημοφιλείς άριες, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Τορίνο υπό τον Αρτούρο Τοσκανίνι το 1896, είχε παρουσιαστεί στο Δημοτικό Θέατρο Αθηνών (στην πλατεία Κοτζιά) ήδη από το 1900, ως μία επιλογή του Διονύση Λαυράγκα. Με φόντο το χριστουγεννιάτικο Παρίσι, η «Μποέμ» παρουσιάζεται στη Λυρική Σκηνή ως ζωντανεμένες καρτ ποστάλ γεμάτες νοσταλγία, ποτισμένες από τον κόσμο του Τουλούζ-Λοτρέκ. Η προσέγγιση της Λίνα Βερτμίλερ και του σκηνογράφου-ενδυματολόγου Ενρίκο Γιομπ ήταν η απόσταση από τη μελαγχολική Μιμή, που κεντάει θλιμμένη λουλούδια τραγουδώντας τον έρωτά της για τον Ροντόλφο, ενώ οδεύει προς τον θάνατο. Η παράσταση παρουσιάζει δύο νέους ανθρώπους με μέθη ζωής. «Μποέμ είναι εκείνος που βρίσκεται εκτός της αστικής νοοτροπίας και των κοινωνικών συμβάσεων. Νέος και καλλιτέχνης μαζί», είχε δηλώσει η Λίνα Βερτμίλερ.

Επόμενες παραστάσεις στο θέατρο Ολύμπια: 7, 10, 12, 13, 14, 28, 30, 31/12.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή