Πινγκ πονγκ Μπουμπουλίνας – Νερατζιώτισσας

Πινγκ πονγκ Μπουμπουλίνας – Νερατζιώτισσας

1' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το θέμα της ισοτίμησης των πτυχίων των καλλιτεχνικών σχολών «σέρνεται» μεταξύ Μπουμπουλίνας (η έδρα του υπουργείου Πολιτισμού) και Νερατζιώτισσας (η έδρα του υπουργείου Παιδείας) πάνω από ένα χρόνο. «Οι απόφοιτοι των Δραματικών Σχολών, των Σχολών Χορού και Κινηματογράφου (εκτός ΑΕΙ) έχουμε πτυχία-διπλώματα που πιστοποιούν τη σπουδή μας, εγκεκριμένα και υπογεγραμμένα από το υπουργείο Πολιτισμού αλλά δεν τα αναγνωρίζει ως ισότιμα πλέον το υπουργείο Παιδείας», αναφέρουν στο τελευταίο κείμενο που υπογράφεται από περίπου 400 καλλιτέχνες (μεταξύ άλλων, Αμαλία Μουτούση, Αγγελική Στελλάτου, Στέλιος Μάινας, Μάνια Παπαδημητρίου).

«Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τις σπουδές μας σε ανώτατες σχολές τεχνών, ενώ στην Ευρώπη τα πτυχία των σχολών μας αναγνωρίζονται. Μπαίνουμε χωρίς εξετάσεις ή μας δέχονται ακόμη και για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, ενώ η Ελλάδα δεν “αναγνωρίζει” τις δικές της ανώτερες καλλιτεχνικές σχολές. Κι αν κάποιος με το πτυχίο Δραματικής Σχολής, Χορού ή Κινηματογράφου στην Ελλάδα κάνει μεταπτυχιακό στην Ευρώπη, επιστρέφοντας στην Ελλάδα αυτό δεν θα αναγνωρισθεί επειδή το βασικό πτυχίο δεν το αναγνωρίζει η χώρα που το έδωσε», τονίζουν. Το θέμα υποκρύπτει και την κόντρα μεταξύ θεατρολόγων και αποφοίτων δραματικών σχολών για το ποιος έχει εκπαιδευτεί καλύτερα ώστε να διδάξει στα σχολεία.

Αντί οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί, η ηθοποιός και απόφοιτος ΑΕΙ Λυδία Κονιόρδου και ο πανεπιστημιακός Κώστας Γαβρόγλου, να αντιμετωπίσουν το θέμα με σοβαρότητα, το έχουν κάνει πινγκ πονγκ. Αφήνουν έτσι τις κακές γλώσσες να μιλούν για «συντεχνιασμούς», «αδύναμους υπουργούς» και «συμβούλους που κάνουν κουμάντο»: μία γνώριμη πραγματικότητα στην άσκηση πολιτικής, που ως φαίνεται δεν αλλάζει ούτε στην… πρώτη φορά Αριστερά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή