Προεκλογικός πυρετός… στα κανάλια

Προεκλογικός πυρετός… στα κανάλια

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενώ ανεβαίνει o προεκλογικός πυρετός, καθώς προετοιμάζονται μετά από έξι έτη τηλεμαχίες πολιτικών αρχηγών (στις 14/9 εκείνη των Αλ. Τσίπρα και Ευ. Μεϊμαράκη), σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται τα επιτελεία των καναλιών για να καταγράψουν τις εξελίξεις. Από Δευτέρα θέσεις παίρνουν ο Γ. Παπαδάκης – «Καλημέρα Ελλάδα» (ΑΝΤ1, 7.00) και η Πόπη Τσαπανίδου – «Live U» (Star, 10.00), ενώ ο Ν. Χατζηνικολάου συζητά με πολιτικούς παρουσία κοινού και χρηστών των social media «Στον ενικό» (Star, 23.20). Ηδη ΕΡΤ, ΣΚΑΪ, Alpha, Mega και Ε TV καλύπτουν τις εξελίξεις με σειρά τακτικών και έκτακτων εκπομπών.

Σύμφωνα με τη Nielsen, το 9ήμερο 24/8-1/9, οπότε άρχισε η προεκλογική περίοδος, η τηλεθέαση σημείωσε μικρή αύξηση στα 209 λεπτά ή, αν προτιμάτε, στις 3 ώρες και 29 λεπτά. Περισσότερη τηλεόραση είδαν οι άντρες άνω των 65 (5 ώρες και 22 λεπτά), με τις συνομήλικές τους να της αφιέρωσαν 4 ώρες και 55 λεπτά. Στα χνάρια τους οι γυναίκες 45-64 ετών παρακολούθησαν 4 ώρες και 20 λεπτά, ενώ οι άνδρες ίδιας ηλικίας είδαν 3 ώρες και 48 λεπτά. Κατά 3 ώρες και 24 λεπτά «συντονίστηκαν» οι γυναίκες 25-44 ετών, ενώ 2 ώρες και 38 λεπτά είδαν οι συνομήλικοί τους. Τη λιγότερη τηλεόραση είδαν οι νέοι-ες 15-24 ετών, γύρω στη μιάμιση ώρα.

Οσο για τα ενημερωτικά προγράμματα που είδαν; Εκτός από τα κεντρικά δελτία (π.χ., την 1/9 δημοφιλέστερα ήταν το μεσημβρινό δελτίο του Mega με 635.000 τηλεθεατές και 32,6% επί των ανοικτών δεκτών, και από τα κεντρικά του ΣΚΑΪ με 398.000 και 14,2%) παρακολούθησαν «Καλημέρα» με τον Γ. Αυτιά (ΣΚΑΪ, 29/8: 242.000 και 30,3%), «Κοινωνία ώρα Mega» (1/9: 245.000 και 27,2%), «Ακραίως» (ΣΚΑΪ, 30/8: 242.000 και 22,5%), «ΣΚΑΪ στις 6» (25/8: 297.000 και 15,9%), «Newsroom» (ΣΚΑΪ, 9/1: 281.000 και 13,5%) και «ΣΚΑΪ επικαιρότητα» (24/8: 278.000 και 10%).

Από τους μεγάλους κερδισμένους ο ΣΚΑΪ, που επένδυσε ενημερωτικά το καλοκαίρι, με μέσο μερίδιο 12,8%. Προηγείται το Mega με 13,5%, ενώ έπεται ο Alpha με 12,8% λόγω… «Μουρμούρας» (1/9: 867.000 και 26,3%). Τέταρτος ο ΑΝΤ1 με 11,3%, στο 10,5% ανέβηκε το Star με ταινίες, στο 6,2% βρίσκεται η ΕΡΤ1 (που παίρνει και 3,9% από την ΕΡΤ2) και στο 3,3% το Ε. Μένει να δούμε πώς θα εκφραστεί το κοινό από σήμερα που αρχίζει το 39o Ευρωμπάσκετ, αφού σήμερα στις 19.00 η Εθνική αντιμετωπίζει την ΠΓΔΜ (ΑΝΤ1 και OTEsport 4).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή