Τους καθήλωσαν πέναλτι και παράταση

Τους καθήλωσαν πέναλτι και παράταση

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δεν ξέρουμε τι τηλεθέαση θα «χτυπήσει» ο αυριανός τελικός του Euro 2016 (ΕΡΤ1, 22.00). Αν και χάρη στη διοργάνωση ποδοσφαίρου η ΕΡΤ1 διπλασίασε το μερίδιό της –με βάση τη Nielsen από 10/6 ώς 3/7 άγγιξε το 12,3%–, μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές μόνο δύο παιχνίδια της εμφανίζονται στο top 10 της σεζόν (1/9/2015-3/7/2016) με τα δημοφιλέστερα προγράμματα. Tους φιλάθλους καθήλωσαν τα πέναλτι των αναμετρήσεων Γερμανίας – Ιταλίας (ΕΡΤ1, 2/7: 1.485.000 τηλεθεατές και 55,3% μερίδιο επί των ανοιχτών δεκτών), που καταλαμβάνουν την 5η θέση, και Πολωνίας – Πορτογαλίας (ΕΡΤ1, 30/6: 1.405.000 και 49,7%), που εμφανίζονται στην 9η θέση. Η παράταση του παιχνιδιού Γερμανίας – Ιταλίας (ΕΡΤ1, 2/7: 1.401.000 και 48,7%) είναι το 10ο δημοφιλέστερο πρόγραμμα. Στο top 10 εμφανίζονται και το Eurobasket με τη δ΄ περίοδο του αγώνα Ελλάδα – Ισπανία (ΑΝΤ1, 15/9/2015: 1.578.000 και 42%) και το Champions League με τα πέναλτι του τελικού Ρεάλ Μαδρίτης – Ατλέτικο Μαδρίτης (ΕΡΤ1, 28/5: 1.492.000και 43,5%). Την 1η θέση του top 10 καταλαμβάνει το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» (Alpha, 15/12/2015: 1.973.000 και 41,8%). Στην 3η είναι το «Πάμε πακέτο» (Alpha, 18/2/2016: 1.509.000 και 33,9%) και στην 6η το «Your face sounds familiar» (ANT1, 3/4/2016: 1.485.000 και 39,7%), ενώ στην 7η βρίσκεται το «Μπρούσκο» (ANT1, 10/3/2016: 1.484.000 και 32,2%) και στην 8η το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Alpha, 11/1/2016: 1.435.000 και 30,9%).

Ο ΑΝΤ1 προηγείται με μερίδιο 16,4%, έναντι 14,7% του Alpha και 12,2% του Mega, ενώ ακολουθούν Star με 10,4%, ΣΚΑΪ με 9,3%, Ε με 7,1%, ΕΡΤ1 με 5,8% και ΕΡΤ2 με 2%.

Η μέση ημερήσια τηλεθέαση σημείωσε μικρή μείωση, στα 273 λεπτά (από 280 πέρυσι), δηλαδή έπεσε 7΄ ημερησίως. Λιγότερη τηλεόραση είδαν κυρίως οι άνδρες 65 ετών και άνω –πρωταθλητές της τηλεθέασης με τις συνομήλικές τους– που πέρασαν στον καναπέ 406΄ (μείον 19΄) και οι άνδρες 25-44 ετών 185΄ (μείον 15΄). Τα σκήπτρα κρατούν οι γυναίκες 65 ετών και άνω, με 439΄ (μείον 1΄). Τις ακολουθούν οι γυναίκες 45-64 ετών με 374 λεπτά (μείον 1΄), ενώ οι συνομήλικοί τους είδαν ΤV για 284΄ (μείον 3΄). Οι γυναίκες 25-44 ετών της αφιέρωσαν 275΄ (μείον 4΄). Τον λιγότερο χρόνο στον καναπέ πέρασαν οι νεαρές 15-24 ετών 123΄ (μείον 6΄) και οι νεαροί 111΄ (μείον 1΄) ενώ έπονται τα παιδιά 4-14 ετών με 137΄ (μείον 6΄).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή