ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Τους καθήλωσαν πέναλτι και παράταση

toys-kathilosan-penalti-kai-paratasi-2141780

Δεν ξέρουμε τι τηλεθέαση θα «χτυπήσει» ο αυριανός τελικός του Euro 2016 (ΕΡΤ1, 22.00). Αν και χάρη στη διοργάνωση ποδοσφαίρου η ΕΡΤ1 διπλασίασε το μερίδιό της –με βάση τη Nielsen από 10/6 ώς 3/7 άγγιξε το 12,3%–, μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές μόνο δύο παιχνίδια της εμφανίζονται στο top 10 της σεζόν (1/9/2015-3/7/2016) με τα δημοφιλέστερα προγράμματα. Tους φιλάθλους καθήλωσαν τα πέναλτι των αναμετρήσεων Γερμανίας – Ιταλίας (ΕΡΤ1, 2/7: 1.485.000 τηλεθεατές και 55,3% μερίδιο επί των ανοιχτών δεκτών), που καταλαμβάνουν την 5η θέση, και Πολωνίας – Πορτογαλίας (ΕΡΤ1, 30/6: 1.405.000 και 49,7%), που εμφανίζονται στην 9η θέση. Η παράταση του παιχνιδιού Γερμανίας – Ιταλίας (ΕΡΤ1, 2/7: 1.401.000 και 48,7%) είναι το 10ο δημοφιλέστερο πρόγραμμα. Στο top 10 εμφανίζονται και το Eurobasket με τη δ΄ περίοδο του αγώνα Ελλάδα – Ισπανία (ΑΝΤ1, 15/9/2015: 1.578.000 και 42%) και το Champions League με τα πέναλτι του τελικού Ρεάλ Μαδρίτης – Ατλέτικο Μαδρίτης (ΕΡΤ1, 28/5: 1.492.000και 43,5%). Την 1η θέση του top 10 καταλαμβάνει το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» (Alpha, 15/12/2015: 1.973.000 και 41,8%). Στην 3η είναι το «Πάμε πακέτο» (Alpha, 18/2/2016: 1.509.000 και 33,9%) και στην 6η το «Your face sounds familiar» (ANT1, 3/4/2016: 1.485.000 και 39,7%), ενώ στην 7η βρίσκεται το «Μπρούσκο» (ANT1, 10/3/2016: 1.484.000 και 32,2%) και στην 8η το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Alpha, 11/1/2016: 1.435.000 και 30,9%).

Ο ΑΝΤ1 προηγείται με μερίδιο 16,4%, έναντι 14,7% του Alpha και 12,2% του Mega, ενώ ακολουθούν Star με 10,4%, ΣΚΑΪ με 9,3%, Ε με 7,1%, ΕΡΤ1 με 5,8% και ΕΡΤ2 με 2%.

Η μέση ημερήσια τηλεθέαση σημείωσε μικρή μείωση, στα 273 λεπτά (από 280 πέρυσι), δηλαδή έπεσε 7΄ ημερησίως. Λιγότερη τηλεόραση είδαν κυρίως οι άνδρες 65 ετών και άνω –πρωταθλητές της τηλεθέασης με τις συνομήλικές τους– που πέρασαν στον καναπέ 406΄ (μείον 19΄) και οι άνδρες 25-44 ετών 185΄ (μείον 15΄). Τα σκήπτρα κρατούν οι γυναίκες 65 ετών και άνω, με 439΄ (μείον 1΄). Τις ακολουθούν οι γυναίκες 45-64 ετών με 374 λεπτά (μείον 1΄), ενώ οι συνομήλικοί τους είδαν ΤV για 284΄ (μείον 3΄). Οι γυναίκες 25-44 ετών της αφιέρωσαν 275΄ (μείον 4΄). Τον λιγότερο χρόνο στον καναπέ πέρασαν οι νεαρές 15-24 ετών 123΄ (μείον 6΄) και οι νεαροί 111΄ (μείον 1΄) ενώ έπονται τα παιδιά 4-14 ετών με 137΄ (μείον 6΄).