ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ από Cosmote

Μέσα στις επόμενες ημέρες η Cosmote αναμένεται να ανακοινώσει τη συνεργασία της με δύο γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Στη διανομή (delivery) προϊόντων σούπερ μάρκετ εισέρχεται η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ BOX της Cosmote, προχωρώντας σε συνεργασία με δύο γνωστές αλυσίδες, τις οποίες θα ανακοινώσει τις επόμενες ημέρες. Η συνεργασία των σούπερ μάρκετ με τις διαδικτυακές πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού είναι μια τάση που άρχισε να εμφανίζεται την περίοδο της καραντίνας όταν τα ηλεκτρονικά καταστήματα των εκπροσώπων του οργανωμένου λιανεμπορίου ήρθαν αντιμέτωπα με μια πρωτόγνωρη αύξηση της ζήτησης από τους καταναλωτές.

Μάλιστα αυτή η αυξημένη ζήτηση «μπλόκαρε» πολλές φορές τα ηλεκτρονικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ προκαλώντας καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών. Ενδεικτικά, σύμφωνα με το εξαμηνιαίο report της Convert Group, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση 150% το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, ενώ η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικής (με το ΦΠΑ) έφτασε τα 56,3 εκατ. ευρώ, όταν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019 είχε ανέλθει μόλις στα 46,6 εκατ. ευρώ.

Ηδη η e-food, που ανήκει στην Delivery Hero και αποτελεί βασικό ανταγωνιστή της BOX, ανέπτυξε από τέλη Μαρτίου συνεργασία με την αλυσίδα «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» με αντικείμενο την πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων της δεύτερης μέσω της πρώτης. Αντίστοιχο βήμα κάνει τώρα και η BOX, η οποία, εκτός από την online παραγγελία φαγητού – καφέ, θα προσθέσει και μία επιπλέον υπηρεσία στη 
δραστηριότητά της.

Υπενθυμίζεται ότι η BOX ξεκίνησε τη λειτουργία της περίπου πριν από ένα χρόνο, δηλαδή τον Δεκέμβριο του 2019, δίνοντας τηνδυνατότητα στους χρήστες μέσω του BOX app αλλά και του box.gr να δημιουργήσουν το δικό τους προφίλ με βάση τις γευστικές τους προτιμήσεις αλλά και να προγραμματίσουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους 
(scheduled ordering).

Στα πλεονεκτήματα της BOX συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα δεδομένων από την Cosmote ή σε δωροεπιταγές. Σήμερα οι χρήστες της ΒΟΧ μπορούν να παραγγέλνουν καφέ ή φαγητό από 5.000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας επιπλέον περιοχές σε όλη την Ελλάδα ενώ συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Σημειώνεται ότι η ΒΟΧ πρόσφατα ξεκίνησε συνεργασία με την Edenred και πλέον μπορεί να υποστηρίξει πληρωμές από κάρτες Ticket Restaurant για online παραγγελίες από τα 600 και πλέον συμβεβλημένα καταστήματα του δικτύου της Edenred που είναι ταυτόχρονα και συνεργάτες της ΒΟΧ.  Αξίζει να σημειωθεί ότι η επέκταση της ΒΟΧ εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ, ο οποίος επιδιώκει να εισέλθει σε νέες αγορές με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας αλλά και τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων. 

Στο μεταξύ, πληροφορίες αναφέρουν πως η υπηρεσία ΒΟΧ βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Skroutz Food, την online υπηρεσία διανομής φαγητού της Skroutz, το περιεχόμενο των οποίων θα γνωστοποιηθεί το προσεχές διάστημα.