Στην ψηφιακή εποχή εισέρχεται η Επιτροπή Ανταγωνισμού

Στην ψηφιακή εποχή εισέρχεται η Επιτροπή Ανταγωνισμού

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ψηφιακές γίνονται μια σειρά από συναλλαγές της Επιτροπής Ανταγωνισμού με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους φορείς του Δημοσίου, εξέλιξη ιδιαιτέρως σημαντική λόγω των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι η ψηφιοποίηση σειράς συναλλαγών δεν υπαγορεύθηκε από την πανδημία, καθώς είχε ήδη αποφασισθεί στις αρχές του τρέχοντος έτους από τη νέα ηγεσία της ανεξάρτητης αρχής και είχε ήδη προγραμματισθεί από τότε.

Συγκεκριμένα, οι ψηφιακές υπηρεσίες που θα παρέχει πλέον η Επιτροπή Ανταγωνισμού είναι οι ακόλουθες:  

• Ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος για τηλεσυνάντηση και τηλεδιάσκεψη με στελέχη της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες που δίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, το αίτημα για τηλεσυνάντηση θα πρέπει να υποβάλλεται τουλάχιστον επτά εργάσιμες ημέρες πριν από την επιθυμητή ημέρα, προκειμένου να μπορεί να γίνει ο απαιτούμενος προγραμματισμός.

• Ηλεκτρονική υποβολή καταγγελίας με χρήση του εντύπου καταγγελιών.

• Γνωστοποίηση πράξης συγκέντρωσης ηλεκτρονικά με χρήση του σχετικού εντύπου γνωστοποίησης.

• Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης παρέκκλισης από τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων για αναστολή πραγματοποίησης συγκέντρωσης. 

• Ηλεκτρονική υποβολή πρότασης δεσμεύσεων.

• Ηλεκτρονική υποβολή παρέμβασης σε υπόθεση ως τρίτος.

• Ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος (από δημόσιους φορείς)/ερωτήματος για παροχή γνωμοδότησης επί ζητημάτων ελεύθερου ανταγωνισμού.

• Δυνατότητα ηλεκτρονικής ενημέρωσης περί καταβολής του τέλους 1/000 του αρ. 17 του ν. 3959/2011 και υποβολής αίτησης επιστροφής του. 

• Ηλεκτρονική υποβολή γενικών ερωτημάτων.

Για να αποκτήσει πρόσβαση φυσικό, νομικό πρόσωπο ή φορέας στις ψηφιακές υπηρεσίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα πρέπει να εγγραφεί ως χρήστης, συμπληρώνοντας την αίτηση για διάθεση κωδικών πρόσβασης που είναι κοινή και βρίσκεται στις σελίδες οποιασδήποτε από τις ψηφιακές υπηρεσίες επιλέξει ο χρήστης στο αντίστοιχο μενού της ιστοσελίδας της Αρχής, www.epant.gr.

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος μπορεί να εγγραφεί στις ψηφιακές υπηρεσίες με έναν μοναδικό κωδικό, ανεξαρτήτως του αριθμού των εταιρειών που εκπροσωπεί. Θα πρέπει να προσκομίσει διαφορετική εντολή/εξουσιοδότηση για κάθε εντολέα – εταιρεία, σε συνέχεια σχετικής επικοινωνίας με την Επιτροπή.

Ο χρήστης των ψηφιακών υπηρεσιών θα έχει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθεί ηλεκτρονικά την πορεία της υπόθεσης που τον αφορά. Για παράδειγμα, εάν έχει υποβάλει κάποια καταγγελία, στο πεδίο «Κατάσταση υποβολής» θα βλέπει ποια διεύθυνση έχει χρεωθεί την υπόθεση καθώς και την τρέχουσα κατάσταση της υπόθεσης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή