Αύξηση πωλήσεων 7,8% για την «Κόσμος Σπορ»

Αύξηση πωλήσεων 7,8% για την «Κόσμος Σπορ»

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σωτήριες αποδείχθηκαν για ακόμη μία γνωστή αλυσίδα λιανικής οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, καθώς κατάφεραν να συγκρατήσουν πολύ μεγάλο μέρος των απωλειών από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων την περασμένη άνοιξη. Στην περίπτωση δε που οι πελάτες έτυχαν καλής εξυπηρέτησης στη διάρκεια του lockdown, στράφηκαν, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας.

Ο λόγος, για την εταιρεία αθλητικών ειδών «Κόσμος Σπορ Α.Ε.», η οποία το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 7,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Το ποσοστό των πωλήσεων που προήλθε από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις ανέρχεται στο 50%, ενώ το δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει το 80% των πωλήσεών της αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων (www.cosmossport.gr, www.sneaker10.gr, www.sportsfactory.gr και www.slamdunk.gr).

Αμέσως μετά το lockdown, η εταιρεία συνέχισε τις επενδύσεις σε ανάπτυξη, έχοντας ήδη θέσει σε λειτουργία επτά νέα καταστήματα (πέντε Cosmos Sport και δύο Sneaker10), ενώ μέχρι το τέλος του έτους προγραμματίζει την έναρξη ακόμη δύο νέων καταστημάτων Cosmos Sport στην Αττική και συγκεκριμένα στην οδό Ερμού και στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου, επενδύει σημαντικά σε νέες τεχνολογίες και πληροφοριακά συστήματα που ήδη έχουν δώσει σημαντική ώθηση στη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας, κυρίως σε λειτουργικό επίπεδο, βελτιώνοντας τον δείκτη κόστους/αποτελεσματικότητας, ενώ τον Ιούνιο του 2020 ξεκίνησε τη λειτουργία του το νεότευκτο logistics center της εταιρείας. 

Καθοριστικό ρόλο στην κεφαλαιακή επάρκεια και ανθεκτικότητα της εταιρείας εν μέσω κρίσης θεωρείται ότι έχει διαδραματίσει η κεφαλαιακή επάρκεια, κυρίως λόγω της εισόδου της EOS Capital Partners ως στρατηγικού επενδυτή στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας για να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες του δικτύου, που προέρχονται τόσο από την επέκταση των σημείων πώλησης όσο και από τη μεγέθυνση των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Η «Κόσμος Σπορ Α.Ε.» δραστηριοποιείται με τα σήματα λιανικής Cosmos Sport, Sneaker10, Sportsfactory και Slamdunk. Το 2019 οι πωλήσεις της είχαν ανέλθει σε 47.538.043 ευρώ έναντι 37.430.194 της χρήσης 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 27% περίπου, με μια παράλληλη αύξηση στα μεικτά αποτελέσματα (ήταν κέρδη) κατά 31,1%.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1982 από τον Φραγκίσκο Τσικνάκη με έμπνευση από ένα ταξίδι του στη Βαρκελώνη, και από το 1995 η διοίκηση της εταιρείας συνεχίστηκε από τους τρεις γιους του, Μιχάλη, Λευτέρη και Κώστα Τσικνάκη. Tο πρώτο ομώνυμο κατάστημα λειτούργησε στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή