Παρουσία σε 50 χώρες θα έχει η Apivita μέσα στην επόμενη διετία

Παρουσία σε 50 χώρες θα έχει η Apivita μέσα στην επόμενη διετία

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ισχυρή άμυνα απέναντι στην πανδημία αναμένεται να επιδείξει φέτος η εταιρεία καλλυντικών Apivita, παρά τις απώλειες που καταγράφει στην εγχώρια αγορά λόγω της μειωμένης τουριστικής κίνησης. Την ίδια στιγμή, στελέχη της εταιρείας παραμένουν επιφυλακτικά για την εξέλιξη της φετινής χρονιάς, φοβούμενα το ενδεχόμενο επιβολής νέου lockdown στην ελληνική αγορά, απ’ όπου προέρχεται μεγάλο μέρος των πωλήσεων. Ετσι, στις αγορές του εξωτερικού που έχει παρουσία η Apivita μέσω και του δικτύου της μητρικής ισπανικής Puig αναμένεται φέτος αύξηση πωλήσεων άνω του 20% σε σύγκριση με πέρυσι, εν αντιθέσει με την εγχώρια αγορά, όπου σημειώνεται ήπια κάμψη οφειλόμενη σε μεγάλο βαθμό στην μείωση του τουρισμού τόσο στην Αττική όσο και σε νησιωτικές περιοχές.

Πλέον η Apivita έχει παρουσία σε περίπου 38 χώρες, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 στόχος της είναι τα προϊόντα της να ταξιδεύουν σε 50 χώρες παγκοσμίως. Όπως αναφέρουν στην «Κ» πηγές της εταιρείας, σημαντική ώθηση στις πωλήσεις έχει δώσει το πρόσφατο λανσάρισμα της νέας αντιγηραντικής σειράς προσώπου Bee Radiant και η κατακόρυφη άνοδος των αγορών της Κίνας και της Ταϊβάν, ενώ κάτω του στόχου κινούνται οι πωλήσεις στις αγορές της Γαλλίας αλλά και της Ρωσίας, όπου η Apivita εισήλθε πρόσφατα.

Σε επίπεδο ομίλου, ο τζίρος της Apivita βάσει επίσημων στοιχείων διαμορφώθηκε πέρυσι στα 51,9 εκατ. έναντι 47,5 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων έκλεισαν με κέρδη κοντά στα 6,6 εκατ. ευρώ και τις δύο χρονιές. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2020 εκτιμάται, σύμφωνα με τις παρούσες συνθήκες, ότι μπορεί να ανέλθει περίπου στα 48-49 εκατ, γεγονός που συνεπάγεται ήπια πτώση έναντι του 2019 της τάξεως του 5%-7,5%. Η κερδοφορία του 2020 εκτιμάται ότι θα κυμανθεί 1-2 εκατ ευρώ χαμηλότερα σε σχέση με το 2019 λόγω κάμψης των πωλήσεων αλλά και αυξημένων εξόδων και επενδύσεων marketing για την περαιτέρω ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας.

Μεγάλο στοίχημα από δω και πέρα είναι η είσοδος της Apivita και σε φυσικά καταστήματα της Κίνας (προς το παρόν έχει παρουσία μόνο σε ηλεκτρονικά καταστήματα). Από την επόμενη χρονιά, στόχος της είναι να εισέλθει σε άλλες 11 χώρες: Πολωνία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καναδά, Σλοβενία, Λίβανο, Ισραήλ, Νότια Κορέα, Μαλαισία, Σαουδική Αραβία, Κολομβία και Σιγκαπούρη. Στο μεταξύ, η Apivita από την έναρξη της πανδημική κρίσης στηρίζει το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό της χώρας (νοσοκομεία, κοινωνικά φαρμακεία κ.α) αλλά και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (δομές αστέγων, ιδρύματα κ.α) προσφέροντας πάνω από 40.000 προϊόντα της εταιρείας. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή