ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο κέντρο διαχείρισης ηλεκτρονικών παραγγελιών από την «ΑΒ Βασιλόπουλος»

Το νέο κέντρο ηλεκτρονικού εμπορίου της «ΑΒ Βασιλόπουλος» βρίσκεται στην περιοχή του Ρέντη.

Σε αναθεώρηση προς τα πάνω των προοπτικών για τα λειτουργικά κέρδη της το 2020 προχώρησε χθες η Ahold Delhaize, καθώς, όπως όλοι οι μεγάλοι όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, είναι από τους ωφελημένους της πανδημίας. Ο όμιλος τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, όπου δραστηριοποιείται μέσω της αλυσίδας «ΑΒ Βασιλόπουλος», θα δώσει το επόμενο διάστημα ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση των υποδομών που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αφού, αυτές, λόγω πανδημίας, αναπτύχθηκαν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της Ahold Delhaize, στην Ελλάδα δημιουργήθηκε ένα ακόμη κέντρο διαχείρισης για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που γίνονται στην «ΑΒ Βασιλόπουλος», προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματική και γρήγορη η κατ’ οίκον παράδοσή τους. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο κέντρο στην περιοχή του Ρέντη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο πολυεθνικός όμιλος, οι καθαρές πωλήσεις του το τρίτο τρίμηνο του 2020 διαμορφώθηκαν συνολικά σε 17,8 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 10,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Σε επίπεδο εννεαμήνου, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 55,13 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 13,1% σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ανήλθαν το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε 1,78 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 σε 4,97 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση σε ετήσια βάση 62,6% και 59,8% αντιστοίχως. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι στις ΗΠΑ η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ήταν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 υπερδιπλάσιες σε σύγκριση με πέρυσι (αύξηση 114,7%). Μάλιστα, όπως αναφέρεται στη χθεσινή πολυσέλιδη ανακοίνωση του ομίλου, ο στόχος για ηλεκτρονικές πωλήσεις στα 7 δισ. ευρώ θα επιτευχθεί φέτος, ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.

Η πανδημία, βεβαίως, πέρα από τα αυξημένα έσοδα για τον εν λόγω λιανεμπορικό όμιλο είχε και μεγάλο κόστος. Σε επίπεδο εννεαμήνου, οι δαπάνες που σχετίζονται με την COVID-19 διαμορφώθηκαν σε 470 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο γ΄ τριμήνου αυτές διαμορφώθηκαν στα 140 εκατ. ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν το τρίτο τρίμηνο σε 1,5 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο σε 4,9 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,4% και 21,6% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περυσινές περιόδους.

Στην Ευρώπη, όπου υπάγεται και η δραστηριότητα της «ΑΒ Βασιλόπουλος», οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν το γ΄ τρίμηνο σε 6,9 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο σε 21,09 δισ. ευρώ, με την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων να πλησιάζει το 50%.