Άλμα των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ πριν το lockdown

Άλμα των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ πριν το lockdown

Ο τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων αυξήθηκε κατά 32,7%

46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σημαντικά αυξημένες αποδείχθηκαν οι πωλήσεις των αλυσιδών σούπερ μάρκετ, κατά την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, δηλαδή ακριβώς πριν την επιβολή του νέου, πανεθνικού lockdown.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Nielsen, ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (σ.σ. καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη) παρουσίασε αύξηση κατά 32,7% για την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 8 Νοεμβρίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον υπολογιζόμενο τζίρο συμπεριλήφθησαν ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, φρέσκα ή και χύμα προϊόντα, καθώς και είδη bazaar. Αντίθετα, εξαιρέθηκαν όλα τα σημεία πώλησης τροφίμων στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου. 

Η αύξηση των πωλήσεων, όπως προκύπτει, αποτέλεσε απόρροια των μαζικών αγορών που πραγματοποιήθηκαν ως καταναλωτική αντίδραση στην εξαγγελία για το lockdown της 7ης Νοεμβρίου.  

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η εκτίναξη ήταν λιγότερο έντονη σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα πριν το πρώτο lockdown, τον περασμένο Μάρτιο, όταν η αύξηση των πωλήσεων είχε προσεγγίσει το 85%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή