Ενίσχυση μεγεθών για τη Μetro εντός του 2020

Ενίσχυση μεγεθών για τη Μetro εντός του 2020

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση πωλήσεων κατά 5,5% σε σύγκριση με πέρυσι και με πολύ καλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αναμένεται να κλείσει το 2020 για τη Μetro ΑΕΒΕ. Ο όμιλος, ευνοημένος στο κομμάτι της λιανικής τροφίμων, όπου δραστηριοποιείται υπό το σήμα My Market, όπως άλλωστε όλες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κατάφερε να συγκρατήσει ταυτόχρονα και τις απώλειες που είχε ο κλάδος της χονδρικής, όπου δραστηριοποιείται μέσω των Metro Cash & Carry, ενώ απέσπασε σημαντικό μερίδιο και στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Μάλιστα μέσα στην επόμενη χρονιά πρόκειται να ξεκινήσει η λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την εξυπηρέτηση των πελατών του Cash & Carry.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο επικεφαλής της Metro AEBE Αριστοτέλης Παντελιάδης, ο κύκλος εργασιών του ομίλου αναμένεται ότι θα διαμορφωθεί στο τέλος του 2020 σε 1,33 δισ. ευρώ, έναντι 1,26 δισ. ευρώ το 2019. Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι ο όμιλος αναμένει πολύ υψηλότερα κέρδη φέτος. O κ. Παντελιάδης απέφυγε να αποκαλύψει συγκεκριμένα νούμερα, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι ο όμιλος θα ξεφύγει από τη ζώνη των 10 εκατ. ευρώ που ήταν μέχρι και πέρυσι. «Μια φυσιολογική κερδοφορία για μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ είναι 2,5%-3,5% επί του συνολικού της τζίρου», δήλωσε χαρακτηριστικά, εκτιμώντας ότι ανάλογη κερδοφορία αναμένει και για το 2021.

Για το 2021, εξάλλου, ο όμιλος προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ, οι οποίες περιλαμβάνουν την επέκταση του κέντρου διανομής του ομίλου στη Θεσσαλονίκη κατά 15.550 τ.μ. (στα 38.550 τ.μ.), έργο που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2021, την επέκταση κατά 20.000 τ.μ. του κέντρου διανομής στα Οινόφυτα, με τις σχετικές εργασίες να αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2022, την ίδρυση 6-8 νέων καταστημάτων, αλλά και τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, στην ουσία πλατφόρμας B2B για τις ανάγκες των πελατών χονδρικής που σήμερα εξυπηρετούνται μέσω των καταστημάτων Metro Cash & Carry.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει επίσης ο όμιλος στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Ετσι, μετά την εγκατάσταση πιλοτικά πέντε  ηλεκτρικών φορτιστών, σχεδιάζει την επέκταση της σχετικής δραστηριότητας με την εγκατάσταση 160 διπλών φορτιστών (στην ουσία δηλαδή 320 φορτιστών) σε ισάριθμα καταστήματα, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2022.

Αναφερόμενος στο ζήτημα των ηλεκτρονικών πωλήσεων ο κ. Παντελιάδης υποστήριξε ότι η MyMarket έχει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με το μερίδιό της στα φυσικά καταστήματα και ανέφερε ότι πλέον βρίσκεται στο 2% του συνολικού τζίρου. Ερωτηθείς σχετικά με το «ναυάγιο» της συνεργασίας με την πλατφόρμα Wolt (είχε ξεκινήσει πιλοτικά την άνοιξη για τη διανομή των προϊόντων), ο κ. Παντελιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μπορεί κάποιος να κάνει πολύ καλά τη διανομή φαγητού. Η μεταφορά προϊόντων σούπερ μάρκετ, όμως, έχει πολλές ιδιαιτερότητες. Εχει κατεψυγμένα είδη, μαναβική που δεν μπορεί να τη βάζεις κάτω κάτω και να τη συμπιέζεις, ούτε τα αυγά να πηγαίνουν ομελέτα στον πελάτη». 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή