ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καθαρά κέρδη 14,02 εκατ. εμφάνισε η Κρι Κρι στο εννεάμηνο του 2020

kathara-kerdi-14-02-ekat-emfanise-i-kri-kri-sto-enneamino-toy-2020-561173890

Με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης έκλεισε το εννεάμηνο του 2020 η Κρι Κρι, με τις αυξημένες πωλήσεις γιαουρτιού εντός και εκτός Ελλάδας να υπεραντισταθμίζουν τις απώλειες που είχε η γαλακτοβιομηχανία από τη μείωση των πωλήσεων παγωτού, κυρίως λόγω της εξαιρετικά μειωμένης τουριστικής κίνησης. Μάλιστα, πλέον οι πωλήσεις γιαουρτιού εκτός Ελλάδας αποτελούν το 50% της δραστηριότητας της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 σε 102,75 εκατ. ευρώ έναντι 92,94 εκατ. το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019, καταγράφοντας αύξηση 10,6%. Ειδικά οι πωλήσεις γαλακτοκομικών –κατά κύριο λόγο γιαουρτιού– διαμορφώθηκαν σε 76,26 εκατ. ευρώ έναντι 64,63 εκατ. πέρυσι, με την αύξηση να προέρχεται τόσο από την εγχώρια αγορά όσο και από το εξωτερικό. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα ανήλθαν στο φετινό εννεάμηνο σε 38,36 εκατ. ευρώ έναντι 34,64 εκατ. το περυσινό εννεάμηνο, ενώ οι πωλήσεις στο εξωτερικό έφτασαν φέτος στα 37,9 εκατ. ευρώ από 29,98 εκατ. πέρυσι. Διαφορετική είναι η εικόνα στην κατηγορία του παγωτού. Οι συνολικές πωλήσεις στο εννεάμηνο διαμορφώθηκαν σε 25,69 εκατ. ευρώ έναντι 28,03 εκατ. πέρυσι.

Οι πωλήσεις στην Ελλάδα υποχώρησαν στα 21,02 εκατ. ευρώ από 21,9 εκατ., ενώ στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν σε 4,66 εκατ. ευρώ από 6,12 εκατ. πέρυσι. Τα κέρδη της εταιρείας, μετά από φόρους, διαμορφώθηκαν σε 14,02 εκατ. ευρώ έναντι 12,44 εκατ. το εννεάμηνο του 2019. Οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 άγγιξαν τα 6,2 εκατ. ευρώ. «Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της εταιρείας επιτρέπουν την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων», επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση της Κρι Κρι.

Σε ό,τι αφορά τα μερίδια αγοράς, στην ελληνική αγορά η εταιρεία αναφέρει ότι στην κατηγορία του γιαουρτιού αυτό ανέρχεται σε 16,6% (μερίδιο σε όγκο) και την κατατάσσει στη 2η θέση. Στην ελληνική αγορά παγωτού το μερίδιο αγοράς της Κρι Κρι είναι 14,9% και επίσης κατατάσσεται στη 2η θέση.