Στη λιανική αγορά τα αναψυκτικά της Three Cents

Στη λιανική αγορά τα αναψυκτικά της Three Cents

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από το ράφι του σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μας έως κάποιο μπαρ του Ιράκ βρίσκονται πλέον τα αναψυκτικά, τα τόνικ και τα mixers (ανθρακούχα αναψυκτικά που χρησιμοποιούνται για κοκτέιλ) της ελληνικής εταιρείας Three Cents. Η εταιρεία, η οποία μέχρι τώρα είχε παρουσία μόνο στο ευρύτερο κανάλι της εστίασης (HORECA), εισέρχεται πλέον και στο κανάλι της λιανικής. Κίνηση, η οποία αναμένεται να αντισταθμίσει εν μέρει τις απώλειες που αναπόφευκτα έχει φέτος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ταυτόχρονα συνεχίζει την επέκτασή της στο εξωτερικό, εξάγοντας τα προϊόντα της πλέον σε 35 χώρες, με τελευταία προσθήκη την 
αγορά του Ιράκ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν χθες οι ιδρυτές της Three Cents, Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος, στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, τα βασικά προϊόντα τους θα τοποθετηθούν σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της Ελλάδας και της Κύπρου. Μάλιστα, έχει ετοιμαστεί σχετική τηλεοπτική καμπάνια, η οποία θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις 30 Νοεμβρίου. Σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν οι πιο γνωστοί κωδικοί (συνολικά διαθέτει 10 προϊόντα η εταιρεία) με στόχο στη συνέχεια οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και τους υπόλοιπους κωδικούς.

Το ενδεχόμενο επέκτασης στο κανάλι της λιανικής και άλλων χωρών δεν απέκλεισε η διοίκηση της εταιρείας, επισημαίνοντας όμως ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τον βαθμό ωριμότητας της παρουσίας της Three Cents σε κάθε χώρα. Ωστόσο, ακριβώς επειδή η εταιρεία λαμβάνει μηνύματα από καταναλωτές στο εξωτερικό, που είτε μένουν στο σπίτι λόγω lockdown είτε έτσι κι αλλιώς διασκεδάζουν περισσότερο εντός σπιτιού, εξετάζει τη δυνατότητα αξιοποίησης ηλεκτρονικών πλατφορμών για την πώληση των προϊόντων της απευθείας στους καταναλωτές (D2C – Direct to Consumer). Η τοποθέτηση των προϊόντων στη μικρή λιανική (περίπτερα, μίνι μάρκετ) δεν είναι κάτι που εξετάζει η εταιρεία, καθώς επιθυμεί να παραμείνει ως κύριος χώρος δραστηριοποίησής της ο κλάδος των μπαρ και της εστίασης.

Από το 2015, οπότε ξεκίνησε τις εξαγωγές, τα προϊόντα της Three Cents εξάγονται πλέον σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Σουηδία, η Νορβηγία, η Ελβετία, η Τουρκία και το Χονγκ Κονγκ, ενώ τον προηγούμενο μήνα προστέθηκε το Ιράκ. Στις αρχές του 2021 αναμένεται να ξεκινήσουν οι εξαγωγές στο Ισραήλ.
Η επέκταση στη λιανική, η είσοδος σε νέες αγορές, αλλά και η προετοιμασία νέων κωδικών, επιταχύνθηκαν ύστερα από την ένεση ρευστότητας που δέχθηκε η Three Cents, καθώς τον περασμένο Ιανουάριο το fund Virtus International Partners απέκτησε το 51%.

Σήμερα τα προϊόντα της Three Cents παράγονται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από την Optimal Supply Chain στο εργοστάσιο του «Μεταξά» στην Κηφισιά, με την εταιρεία, πάντως, να εξετάζει το ενδεχόμενο μεταφοράς μέρους της παραγωγής στο εξωτερικό σε περίπτωση επέκτασης της παρουσίας της σε πιο μακρινές χώρες. Σε αυτή την περίπτωση η παραγωγή θα ανατεθεί σε τρίτον και δεν πρόκειται η εταιρεία να κατασκευάσει δική της μονάδα παραγωγής. Το 2019 ο τζίρος της εταιρείας ήταν 5,6 εκατ. ευρώ, ενώ για φέτος αναμένεται μείωση σε μονοψήφιο ποσοστό, εξέλιξη η οποία οφείλεται στην πανδημία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή