Alpha Bank: Ηλεκτρονική εμπειρία εξυπηρέτησης στη νέα κανονικότητα

Alpha Bank: Ηλεκτρονική εμπειρία εξυπηρέτησης στη νέα κανονικότητα

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η δυνατότητα να κάνουμε τις τραπεζικές μας συναλλαγές ηλεκτρονικά ήταν κάποτε απλώς μία εναλλακτική: μία λύση για όσους ήθελαν να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ευελιξία, ταχύτητα και άνεση. Σήμερα, εν μέσω πανδημίας, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν είναι πια επιλογή, αλλά ανάγκη, αφού η αποφυγή του συγχρωτισμού συνιστά απόλυτη προτεραιότητα. Τα καλά νέα είναι πως η Alpha Bank εξακολουθεί να φροντίζει τους πελάτες της και αξιοποιεί την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία της στην ηλεκτρονική τραπεζική για να τους προσφέρει τις πλέον καινοτόμες λύσεις τις αγοράς. 

Στο ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η μεγάλη ελληνική Τράπεζα, μπορούμε να κάνουμε ψηφιακά πλήθος εγχρήματων συναλλαγών αποφεύγοντας τόσο τους κινδύνους του διαδικτύου όσο και την έκθεση της επίσκεψης σε ένα φυσικό κατάστημα. Μάλιστα, εκτιμάται ότι το 91% των εγχρήματων συναλλαγών των πελατών της Τράπεζας πραγματοποιείται μέσω των ψηφιακών της δικτύων (e-Banking, ATM και APS).

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Alpha Bank έχει ξεκινήσει ήδη από το 2017 και σήμερα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων ψηφιακών λύσεων, το οποίο περιλαμβάνει το myAlpha Web (για χρήση μέσω υπολογιστή) και το myAlpha Mobile (για χρήση μέσω κινητού τηλεφώνου), σε συνδυασμό με το δίκτυο ATM και αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών η ονομασία είναι Κεντρα Αυτόματων Συναλλαγών ΚΑΣ (ΑPS).

Οι χρήστες του myAlpha Web και του myAlpha Mobile μπορούν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά το σύνολο των τραπεζικών τους συναλλαγών, από την ενημέρωση και διαχείριση των τραπεζικών τους προϊόντων και την απόκτηση νέων έως τις πληρωμές λογαριασμών, καρτών και δανείων.

Μπορούν, επίσης, να ενημερώνουν τα προσωπικά στοιχεία τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους, και να μεταφέρουν χρήματα σε λογαριασμούς δικούς τους ή τρίτων. Παράλληλα, η Alpha Bank λαμβάνει μέτρα για τη θωράκιση όλων των πληρωμών με κάρτες, είτε πρόκειται για ηλεκτρονικές αγορές μέσω της υπηρεσίας Alpha SecureWeb, είτε για ανέπαφες αγορές (δηλαδή χωρίς να αγγίζει την κάρτα μας κανένας εκτός από εμάς) στα φυσικά καταστήματα. Και ας μην ξεχνάμε ότι την περασμένη άνοιξη η Alpha Bank έγινε η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που πρόσφερε στους κατόχους iPhone, iPad και Mac τη δυνατότητα χρήσης του Apple Pay για ταχύτατες και ασφαλείς συναλλαγές. 

Μερικές φορές όμως, η διαπροσωπική επικοινωνία είναι απαραίτητη, και αυτή ακριβώς την ανάγκη εξυπηρετεί η πρωτοποριακή υπηρεσία myAlpha Ραντεβού. Eδώ και λίγες εβδομάδες, οι πελάτες της τράπεζας προγραμματίζουν ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας, τα ραντεβού τους με το εξειδικευμένο προσωπικό της Αlpha Bank, επιλέγοντας αν θέλουν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά, μέσω βιντεοκλήσης ή στο κοντινότερο τους κατάστημα χωρίς αναμονή (από την υπηρεσία εξαιρούνται οι ταμειακές συναλλαγές). 

Σταθερά προσηλωμένη στην ποιοτική εξυπηρέτηση και πάντοτε πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, η Alpha Bank συνεχίζει να οδηγεί τις εξελίξεις στην τραπεζική. Χωρίς καμία έκπτωση στην παροχή των υπηρεσιών της, προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και θέτει ως βασική προτεραιότητα την ασφάλεια όλων μας. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή