ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Σ. Ματσιούλας (Eurolife FFH): “Δημιουργούμε αξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη”

s-matsioylas-eurolife-ffh-dimioyrgoyme-axia-stin-exypiretisi-toy-pelati-561197326

Στη Eurolife FFH πιστεύουμε ότι η ψηφιοποίηση στο επιχειρηματικό περιβάλλον δημιουργεί νέες ευκαιρίες εξέλιξης. Αυτός είναι ο λόγος που εδώ και αρκετά χρόνια επενδύουμε συστηματικά σε έρευνα, σχεδιασμό και ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, ώστε να απαντάμε σε σύγχρονες ανάγκες, με σύγχρονες λύσεις. Η ψηφιακή αναβάθμιση των διαδικασιών μας ήταν βασική μας προτεραιότητα πριν από την υγειονομική κρίση, η οποία, πράγματι, λειτούργησε ως ψηφιακός «επιταχυντής».

Ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι η απρόσκοπτη και ομαλή εμπειρία εξυπηρέτησης των συνεργατών μας. Πριν λίγες ημέρες, η εταιρεία μας έλαβε μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, η Ομάδα Εξυπηρέτησης Επιχειρηματικών Συνεργατών έλαβε το Customer Service Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience GameChanger of the Year, ως αναγνώριση του καθημερινού της έργου, μέσω του οποίου στόχος είναι να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, βασισμένης σε σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές.

Υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν το πελατολόγιό τους άμεσα και αποτελεσματικά. Γι’ αυτό, μέσω του online portal Eurolife Partners, τους παρέχουμε μια σειρά από δυνατότητες, όπου κι αν βρίσκονται. Τιμολογήσεις, δημιουργία προσφορών, υποβολή αιτήσεων ασφάλισης ή έκδοση συμβολαίων, πραγματοποιούνται μέσω αυτής της online εφαρμογής, διευκολύνοντας ανά πάσα στιγμή το έργο και την καθημερινότητά τους. Πρόκειται για ένα λειτουργικό και χρήσιμο εργαλείο, που περιλαμβάνει όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εταιρείας. Ένα από τα επιπλέον οφέλη της συγκεκριμένης ψηφιακής λύσης είναι πως, μέσω αυτής, έχουμε περιορίσει σημαντικά το χρόνο που δαπανάται σε γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Αντίστοιχα, μέσα από την ψηφιακή εφαρμογή Eurolife Connect, οι πελάτες μας μπορούν να διαχειρίζονται, όλο το 24ωρο και ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται, το ασφαλιστικό προφίλ και τα συμβόλαιά τους. Με ένα απλό log in στην εφαρμογή, αποκτούν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους, όπως αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια εξελιγμένη εμπειρία εξυπηρέτησης που προσθέτει πραγματική αξία στη σχέση μας μαζί τους.

Από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, τα δύο αυτά εργαλεία αποτέλεσαν τα βασικά οχήματα για να διατηρηθεί και να συνεχιστεί απρόσκοπτα η επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Η εξυπηρέτησή τους συνεχίστηκε κανονικά, χωρίς εμπόδια, αποδεικνύοντας ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι ο μεγαλύτερός μας σύμμαχος κατά τη διάρκεια της τρέχουσας συγκυρίας.

Εξίσου σημαντική είναι για εμάς η καθημερινή επικοινωνία των ανθρώπων μας με τους πελάτες, για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων και των αναγκών τους. Γι’ αυτό, σε συνεργασία με τη Salesforce, προχωρήσαμε πρόσφατα στην εγκατάσταση ενός καινοτόμου συστήματος Customer Relationship Management (CRM) παρέχοντας εύκολη και άμεση πρόσβαση στη συνολική δραστηριότητα του πελάτη, ενώ η διαχείριση των αιτημάτων του γίνεται με ακόμη περισσότερη ευελιξία και σε πραγματικό χρόνο.

Για εμάς, αξία έχει να κατανοούμε τις ανάγκες κάθε ανθρώπου που έρχεται σε επαφή μαζί μας και να παρέχουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Παρακολουθούμε με προσοχή τις τεχνολογικές εξελίξεις και διερευνούμε συνεχώς τρόπους, ώστε να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις προς όφελος όλων. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως όχημα για την εξέλιξή μας και προσεγγίζουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως μέρος της καθημερινής μας προσπάθειας να βελτιωνόμαστε και να λειτουργούμε αποτελεσματικά. Μέλημά μας είναι η απρόσκοπτη επαφή και επικοινωνία με κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται. Στη Eurolife FFH αξία έχει να εξελισσόμαστε διαρκώς με σύμμαχο την τεχνολογία και να επιστρέφουμε περισσότερα σε εργαζομένους, πελάτες και συνεργάτες.