AB Home Shop Center: Μια αναβαθμισμένη αγοραστική e-εμπειρία

AB Home Shop Center: Μια αναβαθμισμένη αγοραστική e-εμπειρία

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επένδυσε περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ και υποδέχθηκε το δεύτερο κύμα της πανδημίας με το AB Home Shop Center, ένα κέντρο διανομής που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, για την Αττική, μέσα από το ΑΒ Εshop.

“Click away”, “click & collect”, “click to shop”, η καθημερινότητά μας υποδέχεται νέες λέξεις και έννοιες, με βάση τις οποίες όχι μόνο καλούμαστε να επικοινωνήσουμε, αλλά και να ψωνίσουμε. Όλες αναφέρονται σε αγορές από απόσταση, που τον τελευταίο χρόνο και λόγω της πανδημίας, από τάση έγιναν ανάγκη.

Ακόμη και στα σούπερ μάρκετ, που όχι μόνο δεν έκλεισαν στα lock down αλλά λειτούργησαν με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας για να είναι όλοι ασφαλείς, η ζήτηση για αγορές μέσω web και mobile εφαρμογών αυξήθηκε σε ποσοστά που ξεπερνούν το 300%! Περισσότερος κόσμος, πλέον, επιλέγει να προμηθεύεται από απόσταση ακόμη και τα απολύτως αναγκαία και αυτή είναι μια τάση που, όπως όλα δείχνουν, ήρθε για να μείνει και μετά την επιστροφή σε μια πιο ήρεμη και φυσιολογική καθημερινότητα.

AB Home Shop Center: Μια αναβαθμισμένη αγοραστική e-εμπειρία-1

Αυτό οδηγεί τους μεγάλους “παίκτες” της αγοράς του retail να αναθεωρήσουν επιχειρηματικά σχέδια και να “τρέξουν” την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος. Η οποία, έχοντας ήδη ένα προηγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, το AB Eshop, στη διάθεσή της, επένδυσε πάνω από 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ενός “dark store”. Ενός κέντρου διανομής, δηλαδή, που εξυπηρετεί αποκλειστικά ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσα από το AB Eshop για την Αττική. Έτσι, το δεύτερο κύμα της πανδημίας βρήκε το ΑΒ Ηome Shop Center σε πλήρη λειτουργία -ήδη από τον Αύγουστο- και τους εκατοντάδες εργαζόμενους σε αυτό να γεμίζουν καλάθια προς αποστολή και παράδοση για τους πελάτες που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους, με την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους!

Το ΑΒ Ηome Shop Center δημιούργησε άμεσα 260 νέες θέσεις εργασίας, που σταδιακά θα φτάσουν τις 400. Είναι μια καινοτόμα δομή, με συστήματα λειτουργίας και διαχείρισης που αξιοποιούν “έξυπνες” εφαρμογές και διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα θα παραδοθούν σε άριστη κατάστημα και ότι η ηλεκτρονική παραγγελία θα έχει την ταχύτερη προώθηση. Και όλα αυτά, σε συνθήκες απόλυτης προστασίας και ασφάλειας.

AB Home Shop Center: Μια αναβαθμισμένη αγοραστική e-εμπειρία-2

Αυτή τη στιγμή, διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία 11.000 προϊόντων και συγκεντρώνει κάθε μέρα 2.000 προσφορές. Σύντομα, μάλιστα, θα εμπλουτιστεί με online exclusive κωδικολόγιο για ιδιαίτερες κατηγορίες προϊόντων και online exclusive προσφορές.

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύουν στο να προσφέρουν αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία τόσο στα φυσικά καταστήματα του δικτύου της, αλλά και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, το AB Eshop. Γνωρίζουν πολύ καλά, άλλωστε, ότι κάθε καλάθι είναι ξεχωριστό, μοναδικό, όπως αυτός που το “γεμίζει”. Για αυτό και μας δίνουν όλες τις επιλογές -με νέες υπηρεσίες– για να βρούμε τον τρόπο που μας ταιριάζει και για να έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή