ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Folli Follie: Τα δάνεια στη Landocean και τα αντιφατικά στοιχεία

folli-follie-ta-daneia-sti-landocean-kai-ta-antifatika-stoicheia-561205219

Από τον έλεγχο της PwC για τη Folli Follie εντοπίστηκαν στοιχεία που υποδηλώνουν ή δημιουργούν εύλογες υπόνοιες υπεξαίρεσης χρηματικών ποσών, αποθεμάτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας.

Τον Απρίλιο του 2019, ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος με επιστολή του προς τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας προέβαλε αξιώσεις για οφειλόμενο ποσό προς τον ίδιο από τη Folli Follie ύψους 43,9 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι ελεγκτές, έχουν εντοπιστεί αντιφατικά στοιχεία με βάση τα οποία ο ίδιος ο Δημ. Κουτσολιούτσος είχε δεσμευτεί σε πιθανό δανειστή της FFGS να μην απαιτήσει από την εταιρεία ένα ποσό που αυτή του όφειλε, ύψους 16,8 εκατ. ευρώ περίπου. Παράλληλα, στο στόχαστρο του διαχειριστικού ελέγχου βρέθηκαν δοσοληπτικοί λογαριασμοί (εμφανίζονται κινήσεις δανειακών συμβάσεων) εταιρειών που ελέγχονταν από τον Δημήτρη Κουτσολιούτσο.

Από την ανάλυση των δοσοληψιών της Landocean με τον όμιλο Folli Follie προκύπτουν ενδείξεις ότι δικαιούχοι της εν λόγω εταιρείας ήταν ο Δημ. ή και ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος.Τέτοιες ενδείξεις αποτελούν η χρήση από τον Δημ. Κουτσολιούτσο αυτοκινήτου που ήταν στην κυριότητα της Landocean, οι πληρωμές εξόδων από τη Landocean που αφορούσαν τον αδελφό του και στενούς συνεργάτες του και οι οποίες ήταν κατά τα φαινόμενα εν γνώσει του Δημ. Κουτσολιούτσου, καθώς και η διενέργεια αγοραπωλησιών από τη Landocean μετοχών της Folli Follie εν γνώσει των επικεφαλής της.

Από επιτόπιους ελέγχους στα γραφεία της εταιρείας προκύπτει η επιβάρυνση της Folli Follie, κατά την περίοδο από το 2006 έως και το 2010, με έξοδα για ναύλωση του σκάφους με την ονομασία «Phalarope», το οποίο ανήκε στον Δημ. Κουτσολιούτσο κι έχει σήμερα δεσμευτεί. 

Βάσει των στοιχείων που εντοπίστηκαν υπολογίζεται ότι τα έξοδα που επιβάρυναν την εταιρεία είναι περίπου 1,4 εκατ. ευρώ. Οπως αποκαλύπτεται από τις εντοπισθείσες καταστάσεις επιβατών που συντάσσονταν βάσει της νομοθεσίας πριν από κάθε απόπλου του σκάφους, σε κάποιες από τις ναυλώσεις επιβάτες ήταν μέλη της οικογένειας Κουτσολιούτσου.