Αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες βοήθειας της Interamerican

Αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες βοήθειας της Interamerican

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υψηλή παρέμεινε η ζήτηση των υπηρεσιών βοήθειας της Interamerican το 2020, κλάδου στον οποίο η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση με συνολικά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 31,8 εκατ. ευρώ.​​​​​​ Η εταιρεία διαχειρίστηκε, συνολικά, στους τομείς της οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας 478.752 περιστατικά. Το πλήθος κυμάνθηκε στα επίπεδα του 2018, ενώ έναντι του 2019 παρατηρήθηκε μείωση (9,9%), καθώς η αποστασιοποίηση περιόρισε τόσο τις οδικές μετακινήσεις όσο και τα επείγοντα, κατ’ αξιολόγηση, για εισαγωγή σε νοσηλευτήρια.

Από τις υπηρεσίες της Interamerican Βοήθειας κατά το 2020 εξυπηρετούνταν 1.312 κλήσεις για βοήθεια ημερησίως, κατά μέσον όρο. Επισημαίνεται ο εξαιρετικός βαθμός ικανοποίησης των πελατών, που αντανακλάται στον σύνθετο τεχνικό δείκτη ποιοτικού ελέγχου Net Promoters Score (NPS), τον οποίο παρακολουθεί τακτικά με οργανωμένη έρευνα η εταιρεία. Ο δείκτης NPS για την οδική βοήθεια ανήλθε στο 80, ενώ για την άμεση ιατρική βοήθεια έφθασε το 53, με το ενοποιημένο NPS της βοήθειας στο 78 – αρκετά πάνω από τα διεθνή στάνταρντ.

Ειδικότερα, από την οδική βοήθεια έλαβαν κατά την περασμένη χρονιά υποστήριξη 446.308 περιπτώσεις. Η πλειονότητα αφορούσε υπηρεσίες ρυμούλκησης (172.420) και autohelp (132.405), ενώ επιτόπου υπηρεσίες για βλάβη παρασχέθηκαν σε 100.727 περιστατικά και σε 40.756 απαιτήθηκε μεταφορά του οχήματος στην έδρα του. Επισημαίνεται πως η οδική βοήθεια (γραμμή κλήσης 1158) παρέχεται πλήρως με τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου Classic, Extra, και Total της Interamerican και της Anytime, ενώ και στα προγράμματα βασικής κάλυψης για αστική ευθύνη περιλαμβάνεται η παροχή μεταφοράς ύστερα από ατύχημα. Με την πρωτοποριακή στην ασφαλιστική αγορά εφαρμογή της τηλεματικής («Drive ON», mobile app), η οδική βοήθεια είναι κοντά στον πελάτη με 222 ιδιόκτητα οχήματα και με 111 σημεία εξυπηρέτησης, διαθέτοντας επιπλέον 150 οχήματα 65 συνεργατών σε όλη την επικράτεια. Ο τομέας της εταιρείας συνεργάζεται και με πέντε εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες στους ασφαλισμένους τους.

Στον τομέα της άμεσης ιατρικής βοήθειας, η Interamerican ανταποκρίθηκε κατά το 2020 σε 32.444 περιπτώσεις. Πραγματοποιήθηκαν 94 αεροδιακομιδές σε σοβαρά περιστατικά, 4.516 διακομιδές με ασθενοφόρο και υποστηρίχθηκαν με συμβουλευτικές υπηρεσίες 27.487 περιπτώσεις. Αξιοσημείωτο είναι ότι η άμεση ιατρική βοήθεια λειτούργησε, ακόμη, για 37 μεταφορές με ασθενοφόρο και συμβουλές σε 281 περιπτώσεις μη πελατών, αναδεικνύοντας τις διαστάσεις κοινωνικής ευθύνης της Interamerican για ευρισκόμενους σε ανάγκη πολίτες. 

Εκτός Ελλάδος, η εταιρεία διαχειρίστηκε με υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας 29 περιστατικά. Για παροχή υπηρεσιών αεροδιακομιδής, η Interamerican μέσω χορηγών υποστηρίζει δήμους της νησιωτικής Ελλάδος και συγκεκριμένα των νησιών Υδρας, Σίφνου, Ανδρου και Σκύρου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή