Οι εταιρείες επίπλων ζητούν και αυτές αγορές με click in shop

Οι εταιρείες επίπλων ζητούν και αυτές αγορές με click in shop

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την υιοθέτηση του συστήματος των αγορών εντός καταστήματος με ραντεβού (click in shop) ζητάει η αγορά επίπλου, υποστηρίζοντας ότι οι συναλλαγές με παράδοση εκτός δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστούν, δεδομένου ότι αυτές αφορούν ευμεγέθη διαρκή καταναλωτικά αγαθά, δηλαδή έπιπλα και στρώματα. Οι εταιρείες του συγκεκριμένου κλάδου παραμένουν κλειστές από τον περασμένο Νοέμβριο και ως αποτέλεσμα αναγκάζονται να περιορίζονται στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, οι οποίες αντιστοιχούν μόλις σε ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνολικού τζίρου.

Σε επιστολή τους προς τον υπουργό Ανάπτυξης Αδωνι Γεωργιάδη, φορείς του κλάδου που ζητούν την επαναλειτουργία των καταστημάτων επίπλων με ραντεβού, αναφέρουν ότι έπειτα από δυόμισι μήνες απραξίας το φθινόπωρο και πέντε μήνες συνολικά των τελευταίων lockdowns, «οι αντοχές του κλάδου, των καταστημάτων λιανικής και των παραγωγικών επιχειρήσεων, έχουν φτάσει στα όριά τους».

Οπως σημειώνουν, η μέθοδος click away είναι μη λειτουργική για τα συγκεκριμένα καταστήματα, όπου οι καταναλωτές αγοράζουν κατά κανόνα ευμεγέθη διαρκή καταναλωτικά αγαθά, τα οποία και παραδίδονται εν συνεχεία με ίδια μεταφορικά μέσα των καταστημάτων λιανικής στον χώρο του πελάτη.

Τα καταστήματα επίπλων, όπως προσθέτουν, είναι κυρίως μεσαίου και μεγάλου μεγέθους, άνω των 200 τ.μ., επιτρέποντας την προσέλευση των πελατών κυρίως με ραντεβού. «Ως αποτέλεσμα, δεν παρατηρείται κανενός είδους συνωστισμός και τα μέτρα ασφαλείας τηρούνται ευλαβικά, επομένως ο κίνδυνος διασποράς του ιού είναι πολύ χαμηλός», αναφέρουν. Πράγματι, οι χώροι πώλησης επίπλων βρίσκονται, κατά βάση, σε μεγάλες αρτηρίες, όπως οι λεωφόροι Κηφισίας, Μεσογείων και Αλίμου και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν να συμβάλουν σε φαινόμενα συνωστισμού, αντίστοιχα αυτών που υπήρξαν σε εμπορικές αρτηρίες, όπως η οδός Ερμού, σύμφωνα με όσα αναφέρουν παράγοντες του κλάδου.

Εκτός από τη δραστηριότητα λιανικής του κλάδου επίπλων, το lockdown έχει προκαλέσει πλήγμα και στις βιομηχανικές και βιοτεχνικές παραγωγικές επιχειρήσεις, καθώς το απόθεμα των προϊόντων δεν είναι δυνατόν να απορροφηθεί.

Ολα αυτά, δεδομένου ότι τα καταστήματα λιανικής, όπως και όλη η αγορά, πραγματοποιούν σημαντικές πωλήσεις κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, με τις παραγωγικές επιχειρήσεις να διατηρούν στο απόθεμά τους πρώτες ύλες από το προηγούμενο έτος για να ικανοποιήσουν την προσδοκώμενη ζήτηση, οι πληρωμές των οποίων έχουν καταστεί απαιτητές. Πριν εκδηλωθεί η πανδημία και λόγω της άνθησης των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων ο κλάδος επίπλων οικιακής χρήσης ανέκαμπτε, ενώ οι προβλέψεις ειδικών έκαναν λόγο για ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης 2%-3% με ορίζοντα τη φετινή χρονιά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή