ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Internet και click away στήριξαν τη Mothercare

Internet και click away στήριξαν τη Mothercare

Μικρότερες από τις αρχικές προβλέψεις ήταν οι απώλειες για την Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε. (η οποία δραστηριοποιείται στη λιανική με την αλυσίδα βρεφικών και παιδικών ειδών Mothercare), με καθοριστική τη συμβολή του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας τόσο για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις αυτές καθαυτές όσο και για τη χρησιμότητά του κατά τη λειτουργία του λιανεμπορίου με τα μοντέλα click away και click in shop.

Η εταιρεία εφάρμοσε το click away με μεγάλη αποτελεσματικότητα και παράλληλα με τις πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες σε σημαντικό βαθμό και να διατηρήσει σημαντικό μέρος των πωλήσεων της εορταστικής περιόδου, συγκεκριμένα το 76% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019. Πρόκειται για ποσοστό σημαντικά καλύτερο των αρχικών προβλέψεών της. Επίσης, παρά το γεγονός ότι τα φυσικά καταστήματα λειτούργησαν μόνο για 12 ημέρες τον Ιανουάριο του 2021, ο πρώτος μήνας της φετινής χρονιάς έκλεισε για την εταιρεία με αύξηση των πωλήσεων κατά 6% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020.

Η συγκράτηση του 76% του τζίρου τον Δεκέμβριο του 2020 έρχεται να προστεθεί στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2020, περίοδο κατά την οποία επίσης η εταιρεία κατάφερε να περιορίσει σημαντικά τις συνέπειες της πανδημίας και να έχει μειωμένες πωλήσεις στην Ελλάδα κατά 8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Καθοριστικός είναι ο ρόλος των ηλεκτρονικών πωλήσεων και στην ανάπτυξη της εταιρείας εκτός Ελλάδας. Στις 7 Νοεμβρίου 2020, όταν δηλαδή ξεκίνησε το δεύτερο lockdown στην Ελλάδα, άρχισε να λειτουργεί στη Ρουμανία το ηλεκτρονικό κατάστημα της Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε., το mothercare.ro. Εχοντας συμπληρώσει σχεδόν τρεις μήνες λειτουργίας, είναι το δεύτερο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας, με δυναμική που πολύ σύντομα θα το κατατάξει πρώτο σε πωλήσεις στη Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω του e-shop οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση και στη διευρυμένη συλλογή της ελληνικής αγοράς.

H διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την αισιοδοξία της ότι με την καθιέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματός της και έχοντας πλέον εμπειρία στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων με τη μέθοδο click away και click in shop θα καταφέρει να συγκρατήσει σημαντικό μέρος των πωλήσεών της κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2021.