Εξαγορές ξενοδοχείων σχεδιάζει ο όμιλος Ιωάννου

Εξαγορές ξενοδοχείων σχεδιάζει ο όμιλος Ιωάννου

2' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Business plan, που προβλέπει αύξηση κύκλου εργασιών στα 50 εκατομμύρια ευρώ και λειτουργικών κερδών στα 15 εκατομμύρια σε ορίζοντα τετραετίας και παράλληλη είσοδο στρατηγικού επενδυτή, υλοποιεί στα ξενοδοχεία της η οικογένεια του επιχειρηματία Χρήστου Ιωάννου, γνωστή κυρίως στην αγορά από την κατασκευαστική Αβαξ. 

Ο νέος ενοποιημένος ξενοδοχειακός όμιλος θα ονομάζεται Donkey Hotels. Στον νέο βραχίονα του ομίλου Ιωάννου αναμένεται στο εγγύς μέλλον να εισέλθουν εγχώρια και διεθνή επενδυτικά κεφάλαια, που θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του σχήματος στον κλάδο, αναφέρουν πηγές του ομίλου.

Η Donkey Hotels ήδη διαθέτει ιδιόκτητες ξενοδοχειακές υποδομές 85.000 τετραγωνικών μέτρων και «θα εστιάσει στη δυνατότητα εξαγοράς και επανατοποθέτησης υφιστάμενων μονάδων σε αστικά κέντρα αλλά και στην ανάπτυξη νέων μονάδων σε δημοφιλείς προορισμούς», αναφέρει το management της εταιρείας. Η οικογένεια Ιωάννου ελέγχει το 94% της Donkey Hotels, που περιλαμβάνει τις ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες Αθήναιον Intercontinental (δυναμικότητας 563 δωματίων με ηγετική θέση στον χώρο των συνεδριακών εκδηλώσεων), Semiramis (μέλος του παγκόσμιου δικτύου Design Hotels της Marriott με δυναμικότητα 51 δωματίων στο Κεφαλάρι), NEW Hotel (επίσης Design Hotels με δυναμικότητα 79 δωματίων στο Σύνταγμα), Periscope (Design Hotels με 22 δωμάτια στο Κολωνάκι) και τη νέα ξενοδοχειακή μονάδα στη Σαντορίνη δυναμικότητας 121 δωματίων (50% εκ των οποίων με ιδιωτική πισίνα) που ανοίγει την άνοιξη του 2022. Συνολικά, η νέα αλυσίδα θα διαχειρίζεται 836 ιδιόκτητα δωμάτια πέντε αστέρων, ενώ το μόνιμο προσωπικό της θα αυξηθεί, ξεπερνώντας τα 650 άτομα, αναφέρουν πηγές της εταιρείας.

Ο Χρήστος Ιωάννου, πρόεδρος των Donkey Hotels, εξηγεί πως «με την κίνηση αυτή αποσκοπούμε στην ανάδειξη της επιτυχημένης παρουσίας μας στον ξενοδοχειακό κλάδο και στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και συνεργειών που θα προσδώσουν μεγάλη δυναμική στα Donkey Hotels, ενώ συγχρόνως εστιάζουμε στις ισχυρές προοπτικές που αναμένονται για τον τουρισμό στη χώρα μας με το πέρας της πανδημίας». Αποκαλύπτει δε παράλληλα πως «στόχος μας είναι η δημιουργία και νέων μονάδων, που θα συνδυάζουν αρμονικά και θα αναπτύσσουν την κληρονομιά του πρωτοποριακού σχεδιασμού της αλυσίδας YES και την υψηλή αισθητική της τέχνης του Intercontinental». Η αναφορά στην τέχνη συνδέεται με τη φιλοξενία στο Intercontinental περισσότερων των 350 αυθεντικών έργων τέχνης από επώνυμους Ελληνες καλλιτέχνες, αλλά και αντίστοιχες εκθέσεις έργων τέχνης την αλυσίδα Yes, «κληρονομιά» που προέρχεται από το γεγονός πως ο ιδρυτής και ισχυρός άνδρας του ομίλου, Δάκης Ιωάννου, είναι ένας από τους μεγαλύτερους συλλέκτες έργων τέχνης παγκοσμίως.

Η συγκρότηση των επιμέρους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε ενοποιημένο όμιλο υλοποιείται μέσω της συγχώνευσης της «Αθήναιον Α.Ε.» (Intercontinental) με την αλυσίδα «YES! Hotels» (συγχώνευση διά απορρόφησης των «YES! Hotels» από την «Αθήναιον Α.Ε.») και την προσθήκη στο group, τον επόμενο χρόνο, της νέας ξενοδοχειακής μονάδα πέντε αστέρων στη Σαντορίνη.

Το management και η στρατηγική της Donkey Hotels θα είναι υπό την ευθύνη των κ.κ. Χρήστου Ιωάννου ως προέδρου της εταιρείας, Θωμά Γκιόλμα ως εκτελεστικού αντιπροέδρου, Πάνου Παναγιωτόπουλου ως διευθυντή του Intercontinental και Στεφανίας Φλέγγα ως γενικής διευθύντριας των «Yes! Hotels».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή