Η πανδημία επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Eurobank

Η πανδημία επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Eurobank

Ραγδαία ανάπτυξη σημειώνουν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της τράπεζας

2' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενα πλήρες ψηφιακό δίκτυο, προϊόντων και υπηρεσιών, στην υπηρεσία των πελατών θέτει η Eurobank, η οποία φέτος συμπληρώνει 21 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική. Η τράπεζα αξιοποιεί όλα τα εναλλακτικά κανάλια και συγκεκριμένα το e-Banking, το Eurobank Mobile app (m-Banking) από κινητά τηλέφωνα και tablet, αλλά και το v-Banking, την πρωτοποριακή υπηρεσία –που πρώτη εισήγαγε– με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα για τους πελάτες με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο. 

Στρατηγική προτεραιότητα

Οπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η τράπεζα, «η αναγκαιότητα που επιβάλλει η πανδημία, λόγω των διαδοχικών lockdowns, δρα καταλυτικά για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, που είναι μια πολυετής στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank, με ιδιαίτερη βαρύτητα και στο νέο, δεκαετές αναπτυξιακό σχέδιο του οργανισμού για την “Eurobank 2020-2030”. Στόχος είναι μια απλή, λιτή, σύγχρονη ψηφιακή τράπεζα, με ευελιξία αναβάθμισης, σύμφωνα με τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και συνήθειες, σε περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και από μη παραδοσιακούς παίκτες». Μόνο κατά την τελευταία τριετία, η Eurobank έχει επενδύσει άνω των 150 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική της αναβάθμιση και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά, το επενδυτικό της πλάνο, με στόχο μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών με τον πελάτη στο επίκεντρο. 

Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής αποτυπώνονται στα στοιχεία, με βάση τα οποία από 700 πελάτες στο e-Banking, το 2000, σήμερα η τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά 120.000 πελάτες την ώρα, 3.400 πελάτες τo λεπτό και 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.

Μέσω των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές τη μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα. Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σύγκριση με το 2019, ενώ 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση. Το διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%. Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την τράπεζα, ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.

Χρηματοδότηση έργων του «Εξοικονομώ» από τη Eurobank

Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020 – Δεκεμβρίου 2020, το 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e-Banking ενώ καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών. Επιπλέον καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων, η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70%, ενώ αύξηση 50% παρουσίασε η εξυπηρέτηση μέσω της ιστοσελίδας www.eurobank.gr, με την τράπεζα να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις χρηστών για το e-Banking.

Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v-Banking προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ το διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital Onboarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση. 

Το v-Banking

Η πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking με νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις εξυπηρετεί, ήδη, 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες, κατά 48% το πρώτο δίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή