Private banking για όλους φέρνουν οι νέες τεχνολογίες

Private banking για όλους φέρνουν οι νέες τεχνολογίες

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μπορεί τόσο καιρό να μιλούσαμε για προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του τραπεζικού πελάτη, αλλά ουσιαστικά δεν την προσφέραμε. Ο κάθε πελάτης μας, όπως και των άλλων τραπεζών, έχει ενταχθεί σε ένα από τα υποσύνολα πελατειακών ομάδων που έχουν δημιουργηθεί με βάση κάποια κοινά επιμέρους χαρακτηριστικά (ηλικιακά, εισοδηματικά κ.λπ.) και εξυπηρετείται. Η τεχνολογία όμως αλλάζει τα πάντα και πλέον οδηγούμαστε πραγματικά στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αναφέρει στην «Κ» επιτελικό στέλεχος συστημικής τράπεζας.

Οι τράπεζες θα γνωρίζουν το προφίλ του κάθε πελάτη με τέτοια λεπτομέρεια, που τα προϊόντα που θα του προτείνονται θα είναι αποκλειστικά και μόνον για αυτόν και δεν θα αφορούν την ευρύτερη πελατειακή ομάδα στην οποία ανήκει. «Καθώς ο τραπεζικός πελάτης θα βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο μιας πόλης, θα λαμβάνει sms στο κινητό ότι το Χ κατάστημα που θα προσπεράσει έχει προσφορές στις τηλεοράσεις και μπορεί να πραγματοποιήσει την αγορά με άτοκες δόσεις, παίρνοντας και πόντους επιβράβευσης», μας αναφέρει χαρακτηριστικά. Αυτό θα γίνει εφικτό καθώς συστήματα crm συλλέγουν και επεξεργάζονται έπειτα από συγκατάθεση του τραπεζικού πελάτη δεδομένα από τις συναλλαγές του, τις αναζητήσεις του στο Διαδίκτυο και γενικότερα την καταναλωτική συμπεριφορά του. 

Οι συμβουλευτικές όμως υπηρεσίες των τραπεζών σε ένα νοικοκυριό σταδιακά θα ξεφύγουν και από το αυστηρά τραπεζικό πλαίσιο. Αναφέρονται χαρακτηριστικοί τομείς συμβουλευτικών υπηρεσιών που ήδη προσφέρονται από τις τράπεζες ή σχεδιάζονται:

– Συμβουλευτικές υπηρεσίες στη διαδικασία κατάρτισης και παρακολούθησης του ετήσιου οικογενειακού προϋπολογισμού του νοικοκυριού. Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν σειρά επιμέρους θεμάτων, όπως το χτίσιμο του αφορολογήτου, που πλέον είναι δυνατόν να εμφανιστεί με ένα κλικ, μέχρι συμβουλές στον τομέα των στεγαστικών και καταναλωτικών αναγκών. Οι τράπεζες δεν θα περιμένουν πλέον τον πελάτη να έρθει σε αυτές να ζητήσει στεγαστικό δάνειο για το σπίτι που έχει επιλέξει, αλλά θα επικοινωνούν μαζί του για να του προτείνουν συγκεκριμένο ακίνητο από τη βάση δεδομένων τους και τις πλατφόρμες τους με βάση τις πραγματικές και οικονομικές ανάγκες του.

– Εναλλακτικές προτάσεις για εξασφάλιση μελλοντικού εισοδήματος. Το κάθε προϊόν θα αφορά τον συγκεκριμένο πελάτη. Γνωρίζοντας, για παράδειγμα, την ηλικία του παιδιού της οικογένειας και φυσικά τις οικονομικές δυνατότητες, το αποταμιευτικό – επενδυτικό προϊόν θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην κάθε οικογένεια την κατάλληλη χρονική στιγμή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή