ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Eurolife FFH: Η αξία των ομαδικών προγραμμάτων ασφάλισης

Eurolife FFH: Η αξία των ομαδικών προγραμμάτων ασφάλισης

Οι ομαδικές ασφαλίσεις υπήρξαν το 2020 αρωγός των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που δοκιμάστηκαν στις συνθήκες της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης. Με την εκδήλωση της πανδημίας, η ασφαλιστική αγορά τοποθετήθηκε άμεσα για την κάλυψη των περιστατικών. Τα μέλη ομαδικών ασφαλιστηρίων συμμετείχαν σε διαδικτυακές ημερίδες, στις οποίες, με τη βοήθεια ειδικών του κλάδου υγείας, δόθηκε έμφαση στην ενημέρωση και την καθοδήγησή τους, για την καθημερινότητα του “Staying Safe”.

Το 2020, για τη Eurolife FFH, ήταν μια χρονιά με υπεύθυνες δράσεις προς τους πελάτες της, γι’ αυτό και εστίασε στην όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και σωστή ενημέρωση για τις παροχές των προγραμμάτων της. Ο κλάδος ομαδικών υγείας βγήκε ενισχυμένος και η ανάγκη για πρόσβαση σε ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας έγινε μεγαλύτερη. Βέβαια, οι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας που κατέγραψαν σημαντικές απώλειες βρέθηκαν στη δύσκολη θέση να αναστείλουν την καταβολή εισφορών σε ομαδικά αποταμιευτικά προγράμματα, όμως δεν έχουν καταγραφεί ακυρώσεις ασφαλιστηρίων που να προκαλούν ανησυχία. Παρόλο που η καθημερινότητα της Eurolife FFH επηρεάστηκε, κατάφερε να ανακάμψει κι αυτό είναι κάτι που οφείλεται σε κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό τους, ανεξαρτήτως συνθηκών και καταστάσεων.

Η ύφεση που επικράτησε προφανώς αποτέλεσε το μεγαλύτερο αγκάθι για την αγορά νέων προγραμμάτων. Όμως σίγουρα άλλαξαν οι απαιτήσεις των πολιτών απέναντι στην ασφαλιστική αγορά, σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτησή τους. Η πρόσβαση σε έναν ψηφιακό κόσμο υπηρεσιών δεν έχει πλέον τη λογική μιας ακόμα υπηρεσίας, αλλά έχει εντυπωθεί στη συνείδηση των πολιτών ως η βέλτιστη πρακτική. Κι αυτό, διότι εξασφαλίζει άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά την προστασία της υγείας, σε μια δύσκολη στιγμή. Η Eurolife FFH επενδύει σταθερά εδώ και χρόνια στην κατεύθυνση αυτή, οπότε ήταν σε θέση να ανταποκριθεί γρήγορα και με συνέπεια.

Πριν την πανδημική κρίση η αγορά είχε κινηθεί με συντεταγμένο βηματισμό προς έναν ψηφιακό μετασχηματισμό υπηρεσιών. Σήμερα τρέχει με γοργούς ρυθμούς και οι προσφερόμενες υπηρεσίες αποτελούν σημαντικό κριτήριο επιλογής για τις επιχειρήσεις. Η αγορά μεταλλάσσεται από “cost sensitive” σε “digital services”, βελτιώνοντας την όλη εμπειρία των ασφαλισμένων και συρρικνώνοντας το κόστος ενός προγράμματος.  

Οι εργοδότες έστρεψαν την προσοχή τους στα προγράμματα που ήδη είχαν. Η ερώτηση όλων προς τις ασφαλιστικές εταιρείες ήταν αν τα συμβόλαιά τους καλύπτουν την πανδημία, ζητώντας αμέσως να οργανωθούν διαδικτυακές συναντήσεις για να ξαναφέρουν στο προσκήνιο τις παροχές ενός ομαδικού προγράμματος υγείας.

Κλάδοι της οικονομίας που βγήκαν ενισχυμένοι, όπως εταιρίες τεχνολογίας, μεταφορικές, τροφίμων, εμπορίου γαντιών, αντισηπτικών, αλλά δεν είχαν κάποιο ομαδικό πρόγραμμα, αποτέλεσαν τους καλύτερους πελάτες 2020, διότι εκτίμησαν ότι η παροχή αυτή αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για ένα εργαζόμενο. Έχοντας, λοιπόν, οικονομική ανάπτυξη θέλησαν να ανταποδώσουν στους εργαζομένους την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή τους.

Το ενδιαφέρον μονοπώλησαν τα Προγράμματα Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης με πρόσβαση σε ένα εκτεταμένο πανελλαδικό Δίκτυο Συμβεβλημένων Νοσοκομείων, με υπηρεσίες απευθείας εξόφλησης, καθώς και τα Ομαδικά Αποταμιευτικά Προγράμματα με έμφαση τόσο στις εργοδοτικές, όσο και στις εθελοντικές εισφορές εργαζομένων.

Η Eurolife FFH πιστεύει πολύ στην αξία ενός ομαδικού προγράμματος υγείας. Με την παροχή του, ενισχύεται άμεσα το εισόδημα του εργαζομένου, καθώς δεν φορολογείται ως παροχή (μέχρι € 1.500). Επιπροσθέτως, εξασφαλίζει τόσο τον ίδιο, όσο και την οικογένεια του, θωρακίζοντάς τον απέναντι σε απρόβλεπτες ή προβλέψιμες συνθήκες, συμπληρώνει και αναβαθμίζει τις παροχές του Κοινωνικού του Ταμείου και προσφέρει αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.