Τη νεοφυή εταιρεία MyJobNow εξαγόρασε η «Χρυσή Ευκαιρία»

Τη νεοφυή εταιρεία MyJobNow εξαγόρασε η «Χρυσή Ευκαιρία»

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στον έλεγχο της «Χρυσής Ευκαιρίας» περιήλθε η νεοφυής εταιρεία MyJobNow, λίγο καιρό μετά την εξαγορά της υπηρεσίας κούριερ SendX, που ανέπτυξε η ίδια εταιρεία (MyJobNow Delivery), από τη Skroutz. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η πλατφόρμα που δημιούργησαν τον Μάιο του 2018 ο Στέφανος Κατσίμπας, ο Αγαμέμνονας Παπάζογλου και ο Αλέξανδρος Παπασπυρίδης εξαγοράστηκε από τη «Χρυσή Ευκαιρία», δίνοντας τη δυνατότητα στην τελευταία να ενισχύσει τη θέση της στον τομέα της εύρεσης θέσεων εργασίας. Οπως αναφέρουν πληροφορίες, το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται σε περίπου 500.000 ευρώ, ενώ στη «Χρυσή Ευκαιρία» θα μεταφερθεί η ομάδα πωλήσεων αλλά και ο διευθυντής πωλήσεων της startup. Η ιδρυτική ομάδα της MyJobNow έχει ήδη απορροφηθεί από τη Skroutz Last Mile, την υπηρεσία ταχυμεταφορών της Skroutz, έπειτα και από την εξαγορά της υπηρεσίας κούριερ SendX που ανέπτυξε η MyJobNow Delivery. 

H ΜyJobNow συστάθηκε ως μια online πλατφόρμα μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού καθώς και τα καταστήματα λιανικής μπορούν να βρουν προσωπικό πρώτης γραμμής (σερβιτόροι, υποδοχή, πωλητές – ταμίες, barista, delivery κ.λπ.). Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας οι εργοδότες μπορούν να βρουν προσωπικό εύκολα και γρήγορα, έχοντας τη δυνατότητα να αναρτήσουν την αγγελία τους, να αξιολογήσουν τις αιτήσεις, να συνομιλήσουν με τους υποψηφίους μέσω chat αλλά και να κλείσουν ραντεβού για συνέντευξη μέσα από την πλατφόρμα. Κερδισμένες βγαίνουν και οι δύο πλευρές. Αφενός οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους για μια δουλειά μέσα από τη δημιουργία (εντός της πλατφόρμας) ενός βιογραφικού που θα μπορούσε να συνοδευθεί και από ένα βίντεο παρουσίασης, αφετέρου οι επιχειρηματίες αναρτούν την αγγελία και μπορούν μέσω chat ή τηλεφώνου να πραγματοποιήσουν συνέντευξη μαζί τους. Ο αλγόριθμος που έχει αναπτύξει η εταιρεία αξιολογεί και επιλέγει αυτόματα τα προφίλ που ταιριάζουν στις ανάγκες του εργοδότη και στη συνέχεια το chatbot κάνει στους υποψηφίους αυτοματοποιημένες ερωτήσεις προκειμένου να επιλεγούν όσοι είναι κατάλληλοι για τη θέση. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία προηγήθηκε της υπηρεσίας κούριερ SendX, την οποία ανέπτυξε η ομάδα τον Αύγουστο του 2020, εν μέσω πανδημίας, πουλώντας τη στη συνέχεια στη Skroutz.

Εξαιτίας της επέλασης του κορωνοϊού η δραστηριότητα της MyJobNow τον τελευταίο χρόνο συρρικνώθηκε, αφού αρκετές επιχειρήσεις στον κλάδο της εστίασης, του λιανεμπορίου και του τουρισμού παρέμειναν κλειστές και η αγορά εργασίας υπέστη ισχυρό πλήγμα. Ωστόσο, με το άνοιγμα της αγοράς η δραστηριότητά της προβλέπεται να επανέλθει στα επίπεδα πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας. Η υπηρεσία μετρά μέχρι στιγμής περίπου 250.000 χρήστες, ενώ μέσω της πλατφόρμας έχουν υποβληθεί σχεδόν 2 εκατομμύρια αιτήσεις για εύρεση εργασίας. Τέλος, εκτιμάται ότι έχουν αναρτηθεί περίπου 40.000 αγγελίες για εύρεση εργασίας και μέσω της MyJobNow έχουν προσληφθεί περίπου 30.000 εργαζόμενοι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή