Το lockdown μειώνει τα έσοδα του ΟΠΑΠ κατά 140 εκατ. ανά μήνα

Το lockdown μειώνει τα έσοδα του ΟΠΑΠ κατά 140 εκατ. ανά μήνα

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις αντοχές του ΟΠΑΠ απέναντι στην πανδημική κρίση ανέδειξαν τα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του 2020, οπότε ο όμιλος εμφάνισε καθαρά κέρδη 205,3 εκατ. ευρώ και έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 1,1 δισ. ευρώ, διασφαλίζοντας την ισχυρή ταμειακή θέση του. Οπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, τα μεγέθη ανέδειξαν και την ετοιμότητα της εισηγμένης, σε επιχειρησιακό και οικονομικό επίπεδο, ώστε να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας.

«Η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων μας συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια όσο και η βάση των πελατών μας ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η επένδυσή μας στην Kaizen Gaming», σημείωσε ο κ. Κάρας.

Οσον αφορά την επίδραση στα μεγέθη λόγω του «απαγορευτικού», όπως ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής της εισηγμένης, Πάβελ Μούχα, ανέρχεται σε μηνιαία βάση από 130 έως 140 εκατ. ευρώ στα καθαρά έσοδα προ εισφορών και από 45 έως 50 εκατ. ευρώ στα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA). Με στόχο τη στήριξη του δικτύου συνεργατών, που αποτελεί, όπως αναφέρθηκε, τη «ραχοκοκαλιά» της εταιρείας, ο ΟΠΑΠ έχει λάβει σειρά πρωτοβουλιών. Αυτές επικεντρώνονται στην ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων καθώς και στην ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Ακόμη περιλαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις και την παροχή οικονομικής ενίσχυσης για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών κ.ά. Τα νέα αυτά μέτρα έρχονται, όπως ειπώθηκε κατά την τηλεδιάσκεψη, σε συνέχεια ενεργειών που έχει πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ, ήδη από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για τη στήριξη του δικτύου του, όπως για παράδειγμα η άμεση απόδοση προμηθειών, η αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών και η υιοθέτηση μέτρων περιορισμού λειτουργικού κόστους.

Kατά την τηλεδιάσκεψη, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, παρουσίασε τη νέα επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας με τίτλο «Fast Forward». «Κοιτώντας προς το μέλλον, συνεχίζουμε –παρά τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν– να χτίζουμε πάνω σε όσα έχουμε ήδη επιτύχει. Με σιγουριά, επιδιώκουμε την επιτυχημένη υλοποίηση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ, της στρατηγικής “Fast Forward”, ώστε να προσφέρουμε ακόμη καλύτερα παιχνίδια και ψυχαγωγία στους πελάτες μας», σχολίασε ο κ. Κάρας.

Οπως πρόσθεσε, η νέα επιχειρηματική στρατηγική στηρίζεται στη φιλοδοξία του ΟΠΑΠ να προσφέρει στους πελάτες του παγκόσμιου επιπέδου τυχερά παιχνίδια και ψυχαγωγία μέσω του δικτύου των καταστημάτων και των διαδικτυακών καναλιών του. Επίσης, περιλαμβάνει έξι κύριους στρατηγικούς πυλώνες, μεταξύ των οποίων η πελατοκεντρική προσέγγιση, η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες και η καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως «παίκτη» με ηγετική θέση στη διαδικτυακή αγορά.

Τέλος, όπως αναφέρθηκε, προτεραιότητα για την εισηγμένη παραμένει η εταιρική υπευθυνότητα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή